Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Zadania: sprzedaż produktów Nationale-Nederlanden poprzez przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla Klientów; pozyskiwanie i obsługa Klientów w oparciu o standardy firmy Nationale-Nederlanden; organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
Jako Product Manager Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiadać za stworzenie strategii rozwoju podległych produktów we wszystkich kanałach sprzedaży oraz jej wdrożenie, proponować dla podległych produktów strategie długo- oraz krótkoterminowe we wszystkich kanałach dystrybucji,...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...