Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Opis stanowiska: sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami; precyzyjne badanie potrzeb klientów; docieranie do nowych Klientów oraz współpraca nad pozyskanym portfelem Klientów;
Opis stanowiska: sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami; precyzyjne badanie potrzeb klientów; docieranie do nowych Klientów oraz współpraca nad pozyskanym portfelem Klientów;
Opis stanowiska: sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami; precyzyjne badanie potrzeb klientów; docieranie do nowych Klientów oraz współpraca nad pozyskanym portfelem Klientów;
Opis stanowiska: sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami; precyzyjne badanie potrzeb klientów; docieranie do nowych Klientów oraz współpraca nad pozyskanym portfelem Klientów;
Opis stanowiska: sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami; precyzyjne badanie potrzeb klientów; docieranie do nowych Klientów oraz współpraca nad pozyskanym portfelem Klientów;
Opis stanowiska: sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami; precyzyjne badanie potrzeb klientów; docieranie do nowych Klientów oraz współpraca nad pozyskanym portfelem Klientów;
Opis stanowiska: sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami; precyzyjne badanie potrzeb klientów; docieranie do nowych Klientów oraz współpraca nad pozyskanym portfelem Klientów;
Opis stanowiska: sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami; precyzyjne badanie potrzeb klientów; docieranie do nowych Klientów oraz współpraca nad pozyskanym portfelem Klientów;
Jako Młodszy Doradca Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiadać na zapytania/wątpliwości klientów, negocjować z klientami szukając dla nich najlepszego rozwiązania problemu, współpracować z innymi departamentami w firmie, pracować na infolinii przychodzącej.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...