Firma WITTCHEN została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena. Od momentu powstania marka stale zyskiwała na popularności i aktualnie jest liderem na rynku ekskluzywnej galanterii skórzanej. Firma posiada rozległą sieć własnych Salonów Firmowych i stoisk patronackich w całym kraju, prowadzi sprzedaż produktów dla klientów instytucjonalnych, prężnie rozwija działalność eksportową, a także sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Obecnie marka może pochwalić się licznymi sklepami firmowymi na rynku Wschodnim, głównie w Rosji, Ukrainie i na Białorusi. Obecnie w firmie zatrudnionych jest ponad 450 osób. W 2010 roku firma została przekształcona ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością WITTCHEN Sp. z o.o. w spółkę WITTCHEN Spółka Akcyjna.
Główne zadania: profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy WITTCHEN, aktywna pomoc i doradztwo klientom w zakupach, realizacja planów sprzedażowych, dbałość o wygląd salonu i ekspozycję produktów.
Galeria Brama Mazur Ełk „Firmowa Wyspa” Główne zadania: profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy WITTCHEN, aktywna pomoc i doradztwo klientom w zakupach, realizacja planów sprzedażowych, dbałość o wygląd „wyspy” i ekspozycję produktów.
Opis stanowiska: prowadzenie akt osobowych pracowników sporządzanie list płac i ich weryfikacja sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych przygotowywanie dokumentacji kadrowej i nadzór nad jej obiegiem sporządzanie deklaracji ZUS, PIT rozliczanie ewidencji czasu pracy oraz prowadzenie...
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów niemieckojęzycznych, obsługa panelu administracyjnego sklepu, kompleksowa obsługa zamówień złożonych za pośrednictwem serwisów internetowych, przygotowywanie opisów i tłumaczeń produktów na potrzeby sprzedaży, budowanie...
Główne zadania: Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy WITTCHEN, Aktywna pomoc i doradztwo klientom w zakupach, Realizacja planów sprzedażowych, Dbałość o wygląd salonu i ekspozycję produktów.
Główne zadania: tworzenie nowych oraz rozwój istniejących stron internetowych, systemów oraz platform e-commerce; integracja platformy z API zewnętrznych aplikacji; projektowanie oraz implementacja protokołów wymiany danych (XML WebService i inne)
Główne zadania: nadzór nad przygotowywaniem, wystawianiem, wznawianiem oferty produktowej, monitorowanie i analiza zachowań kupujących, aktywności konkurencji i wyników działań firmy w zakresie e-commerce, aktywne monitorowanie oraz aktywną kontrolę rynku- efektywną współpracę z...
Zadania: retusz zdjęć; stała współpraca ze studiem fotograficznym; przygotowanie zdjęć do publikacji elektronicznej; archiwizacja i klasyfikacja retuszowanych zdjęć; pozostałe prace graficzne na potrzeby sklepu internetowego; bieżące wspomaganie działu e- commerce;
Główne zadania: Księgowanie wyciągów bankowych, Księgowanie sprzedaży, Rozliczanie sprzedaży e-commerce, Rozliczanie i księgowanie delegacji, Rozliczanie zaliczek pracowniczych, Księgowanie faktur prowizyjnych, Uczestnictwo w pracach związanych z przygotowywaniem miesięcznych i...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i budowanie trwałych relacji z Klientami, Obsługa panelu administracyjnego sklepu, Sporządzanie dokumentacji sprzedażowej i posprzedażowej zgodnie z przyjętymi standardami, Współpraca z...
Zakres obowiązków: rozpatrywanie reklamacji, odpowiadanie na pisemne Reklamacje klientów, kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami/Salonami w zakresie procesu reklamacyjnego, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, nadzór nad sprawną, terminową i poprawną realizacją postawionych zadań.
Centrum Handlowe Aura Poszukujemy osoby posiadającej inicjatywę, zorientowanej na wyniki, ukierunkowanej na klienta i jednocześnie lidera inspirującego swoich pracowników. Zakres obowiązków: Zarządzanie Salonem, Podejmowanie efektywnych działań sprzedażowych, Zarządzanie zespołem...
Główne zadania: Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy WITTCHEN, Aktywna pomoc i doradztwo klientom w zakupach, Realizacja planów sprzedażowych, Dbałość o wygląd salonu i ekspozycję produktów.
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy WITTCHEN, Aktywna pomoc i doradztwo klientom w zakupach, Realizacja planów sprzedażowych, Dbałość o wygląd salonu i ekspozycję produktów.