ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Pozyskiwanie nowych Klientów; Przygotowywanie wycen dla Klienta; Prowadzenie dokumentacji związanej z Klientami; Kontakt z dostawcami firmy; Obsługa Klientów w siedzibie firmy;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zarządzanie 4 działami firmy (Magazyn, Planowanie, Sprzedaż, Zakupy) Usprawnianie działania działów, szukanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji procesów, poprawa efektywności; Krótko- i długoterminowe planowanie zasobów potrzebnych do realizacji planów...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Organizacja i kontrola działań związanych z produkcją; Monitorowanie oraz doskonalenie procesów produkcyjnych w celu zapewnienie ciągłości produkcji; Realizacja planów produkcyjnych z zapewnieniem wymaganych zasad jakości; Współpraca z działem utrzymania ruchu w...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kierowanie działem produkcji mięsnej; Zarządzanie zespołem pracowników; Przygotowywanie zamówień surowców; Kontrola procesu produkcji;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa projektów deweloperskich w zakresie obiektów magazynowych i halowych; Weryfikacja stanu nieruchomości w celu ich nabycia; Weryfikacja i negocjacje umów deweloperskich (dla mieszkaniówki oraz obiektów halowych/magazynowych) i zasad ich finansowania; Uzyskiwanie...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Raportowanie do lidera SQ oraz Team lidera; Współpraca z działem produkcji w przypadku reklamacji; Odpowiedzialność za proces reklamacyjny (raport 8D do dostawców) Organizowanie zabezpieczenia dla klienta; Współpraca z dostawcami i SQA; Monitorowanie wskaźników...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Pozyskiwanie nowych Klientów; Przygotowywanie wycen dla Klienta; Prowadzenie dokumentacji związanej z Klientami; Kontakt z dostawcami firmy;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Opracowywanie danych niezbędnych do rozliczenia list płac; Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń ZUS dla pracowników oraz umów cywilnoprawnych; Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych; Obsługa Płatnika – część zgłoszeniowa i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kontrola parametrów produkcyjnych; Ustawianie linii technologicznych; Dbałość o zgodność przebiegu procesu produkcji wyrobów z normami jakościowymi;
Opis stanowiska pracy: skuteczne udzielanie informacji; wsparcie klienta wewnętrznego i zewnętrznego w rozwiązywaniu jego problemów technicznych; przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę (szczególnie dla klientów rosyjskojęzycznych)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Utrzymanie i rozwój współpracy i relacji z klientami poprzez wykonywanie zleconych prac na najwyższym poziomie; Dbanie o prawidłową jakość obsługi i rzetelne doradztwo w zakresie eksploatacji oraz rozwiązaniu problemów; Profesjonalne reprezentowanie marki oraz wartości firmy;