SCOPE OF RESPONSIBILITIES: Managing QA team work (Automation, Manual) across an Agile teams; Managing and driving the creation and execution of manual and automated test cases for functional, load, performance, regression and end-to-end testing, back-end and front-end testing of entire system,...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i rozwijanie autorskiego oprogramowania, w tym graficznych interfejsów użytkownika (GUI) Współpraca z zespołami na etapach definiowania wymagań, projektowania, testowania i wdrażania w celu dostarczenia rozwiązań najlepszych technicznie, wydajnościowo i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Rejestracja w systemie komputerowym zgłoszeń użytkowników dostarczonych za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej; Udzielanie pomocy klientom w zakresie oprogramowania tworzonego przez firmę (analiza problemu, propozycja rozwiązania) Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Testowanie, uruchamianie oraz serwisowanie urządzeń do obróbki cieplnej; Bezpośredni kontakt z klientem w celu udzielenia wsparcia technicznego;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego; Wystawianie faktur sprzedażowych; Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; Uzgadnianie rozrachunków oraz analiza kont księgowych; Przygotowywanie zestawień na potrzeby przeglądu i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzorowanie przygotowania sprawozdań finansowych przez spółki Grupy Kapitałowej wg MSSF dla celów konsolidacji; Weryfikacja poprawności przekształcenia sprawozdań finansowych spółek sporządzanych w UoR na MSSF; Ustalanie i dokonywanie korekt konsolidacyjnych; Udział...
Obecnie dla naszego klienta, firmy produkcyjno-budowlanej, spółki akcyjnej z branży prefabrykatów, zlokalizowanej w kilku miejscach w Polsce, m.in. miasta: Poznań, Gdańsk, Bielsko-Biała, okolice Warszawy i Kielc (ponadto budowy prowadzone są przez firmę na terenie całego kraju, jak i za...
Opis stanowiska: telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem; udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych; dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym;
OPIS STANOWISKA: opracowywanie ticketów (m.in. analiza techniczna, klasyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych) utrzymywanie łączności pomiędzy 1 a 3 poziomem wsparcia technicznego obsługi klienta; przekazywanie ticketów do Partnerów biznesowych; dbanie o dobrą współpracę...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Planowanie produkcji; Zapewnienie sprawnego przebiegu procesu MRP (w oparciu o wypracowane schematy) Nadzór nad poprawnością danych w systemie; Koordynowanie i aktualizowanie BOM-ów w systemie; Monitorowanie dziennych zapotrzebowań klientów i aktualizacja systemu;...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie dokumentacji do produkcji ( kompletacja zleceń, zlecenie kooperacji, tworzenie zestawień materiałowych, programowanie lasera) Nadzór nad przebiegiem procesu produkcji; Uruchamianie i wdrażanie do produkcji nowych projektów; Rozwiązywanie problemów technicznych;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzór nad poprawnością danych w systemie; Koordynowanie i aktualizowanie BOM-ów w systemie; Monitorowanie dziennych zapotrzebowań klientów i aktualizacja systemu; Codzienny kontakt z klientami i rozwiązywanie bieżących problemów; Sporządzanie odpowiednich raportów i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Realizacja strategii sprzedażowej; Odpowiedzialność za kluczowe negocjacje; Realizacja celów budżetowych; Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe; Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami; Zarządzanie zespołem;
Opis stanowiska: Obecnie dla naszego klienta, firmy produkcyjno-budowlanej, spółki akcyjnej z branży prefabrykatów, zlokalizowanej w kilku miejscach w Polsce, m.in. miasta: Poznań, Gdańsk, Bielsko-Biała, okolice Warszawy (ponadto budowy prowadzone są przez firmę na terenie całego kraju,...