Bank Rumia Spółdzielczy jest instytucją finansową z 65- letnim doświadczeniem w sprzedaży produktów bankowych na lokalnym rynku. Zgodnie ze słowami naszej misji: „Realizujemy pomysły ludzi stąd”. Nowoczesna Centrala i jego Oddziały, konkurencyjna oferta i wysoka jakość obsługi pozwala naszemu Bankowi osiągnąć wysokie wyniki oraz szczycić się wieloma tytułami, m.in. godłem „Bank Spółdzielczy Roku 2014” nadanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej
Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi. Realizacja przyjętych planów sprzedażowych. Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług. Obsługa w zakresie kredytowania klientów instytucjonalnych. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi. Realizacja przyjętych planów sprzedażowych. Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług. Obsługa w zakresie kredytowania klientów. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi. Realizacja przyjętych planów sprzedażowych. Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług. Obsługa w zakresie kredytowania klientów instytucjonalnych i indywidualnych. Utrzymywanie pozytywnych...
Zapewnienie wzrost udziału w rynku usług finansowych i realizacji przyjętych planów sprzedażowych. Utrzymywanie wysokiej jakość obsługi klienta oraz ciągłego wzrostu zadowolenia z oferowanych przez Bank produktów i usług. Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami. Organizowanie...
Dokonywanie analizy kredytowej klienta instytucjonalnego i indywidualnego; Sporządzanie dokumentacji kredytowej; Współpraca z oddziałami w zakresie wypracowania optymalnych rozwiązań finansowych dla klientów.
Zapewnienie wzrost udziału w rynku usług finansowych i realizacji przyjętych planów sprzedażowych. Utrzymywanie wysokiej jakość obsługi klienta oraz ciągłego wzrostu zadowolenia z oferowanych przez Bank produktów i usług. Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami. Organizowanie...
Zapewnienie wzrost udziału w rynku usług finansowych i realizacji przyjętych planów sprzedażowych. Utrzymywanie wysokiej jakość obsługi klienta oraz ciągłego wzrostu zadowolenia z oferowanych przez Bank produktów i usług. Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami. Organizowanie...
Zapewnienie wzrost udziału w rynku usług finansowych i realizacji przyjętych planów sprzedażowych. Utrzymywanie wysokiej jakość obsługi klienta oraz ciągłego wzrostu zadowolenia z oferowanych przez Bank produktów i usług. Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami. Organizowanie...
Administrowanie stroną internetową banku. Tworzenie i rozwijanie oferty produktowej banku. Przygotowywanie i prowadzenie kampanii promocyjnych banku. Przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż (redagowanie tekstów, materiałów promocyjnych). Przygotowywanie ofert, prezentacji,...
Tworzenie i aktualizowanie regulacji i przepisów wewnętrznych. Ustalanie zgodności regulacji wewnętrznych z przepisami zewnętrznymi. Monitorowanie procesu aktualizacji obowiązujących w banku regulacji. Współpraca z kancelarią prawną. Prowadzenie i aktualizacja rejestru regulacji...
Zapewnienie wzrost udziału w rynku usług finansowych i realizacji przyjętych planów sprzedażowych. Utrzymywanie wysokiej jakość obsługi klienta oraz ciągłego wzrostu zadowolenia z oferowanych przez Bank produktów i usług. Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami. Organizowanie...
Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi. Realizacja przyjętych planów sprzedażowych. Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług. Obsługa w zakresie kredytowania klientów instytucjonalnych. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Zapewnienie wzrost udziału w rynku usług finansowych i realizacji przyjętych planów sprzedażowych. Utrzymywanie wysokiej jakość obsługi klienta oraz ciągłego wzrostu zadowolenia z oferowanych przez Bank produktów i usług. Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami. Organizowanie...
min. 2-letniego doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze klienta indywidualnego i instytucjonalnego w obszarze produktów i usług bankowych, umiejętności oceny kondycji finansowej i zdolności kredytowej przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną i pełną księgowość, doświadczenia...
min. 2-letniego doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze klienta indywidualnego i instytucjonalnego w obszarze produktów i usług bankowych, umiejętności oceny kondycji finansowej i zdolności kredytowej przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną i pełną księgowość, doświadczenia...