pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami firmy aktywna sprzedaż urządzeń wielofunkcyjnych tworzenie ofert handlowych prowadzenie negocjacji handlowych monitorowanie dostaw
aktualizowanie i rozwój bazy danych, bazy klientów; stały nadzór nad jakością świadczonych usług, monitoring umów; przygotowywanie ofert, kalkulacje cen; doradztwo w zakresie sprzętu; uczestnictwo w procesie sprzedaży na każdym etapie;
wdrażanie i koordynowanie działań z zakresu marketingu internetowego; prowadzenie działań w obszarze mediów społecznościowych; prowadzenie kampanii e-marketingowych (w tym: aktywności SEM oraz SEO, kampanie reklamowe, newslettery,) współpraca z domem mediowym, agencją interaktywną;...
Kierowanie pracami porządkowymi i koordynowanie pracy ok 30-40 osób Monitorowanie stanów magazynowych środków czystości Monitorowanie sprzętu do pracy Szkolenie pracowników Kontakt z kontrahentem Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
sprzedaż i doradztwo w zakresie komponentów liniowej techniki napędu (prowadnice liniowe z wózkami, wałki prowadzące z doposażeniem, tuleje, łożyska, przekładnie podnośnikowe, śruby napędowe z gwintem kulowym oraz trapezowym, nakrętki itp.) oraz wyposażenia z zakresu automatyzacji...
Opracowywanie planów rozwoju istniejących produktów, ich wdrożenie i wsparcie na obecnych i nowych rynkach; Umocnienie pozycji istniejących produktów; Monitoring najnowszych trendów w branży; Opracowywanie nowych koncepcji produktów w tym także tzw. produktów złożonych; Identyfikacja...
sprzedaż artykułów elektrotechnicznych na podległym terenie; budowanie sieci sprzedaży; obsługa pozyskanych klientów i inwestycji; doradztwo techniczne; nadzorowanie należności;
budowa i obsługa systemu zarządzania produkcją prowadzenie dokumentacji technicznej i technologicznej produktów kontrola w produkcji urządzeń, w tym kontrola jakości produkowanych wyrobów pod kątem kompatybilności elektromagnetycznej i zakłóceń radioelektrycznych optymalizacji...
nadzór nad jakością produktów i procesów dobór urządzeń i metod kontrolnych wykonywanie pomiarów detali z wykorzystaniem przyrządów pomiarowych prowadzenie kontroli międzyoperacyjnej procesu produkcji prowadzenie dokumentacji pomiarowej usprawnianie procesów w celu zwiększenia jakości produkcji
Aktywne pozyskiwanie klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Organizacja i prowadzenie spotkań handlowych Analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie odpowiednich rozwiązań Podległy teren: cała Polska
Realizacja zadań sprzedaży eksportowej; Umacnianie i rozwijanie relacji handlowych z aktualnymi i potencjalnymi Klientami; Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Monitorowanie działań konkurencji; Kontrola i prowadzenie dokumentacji handlowej; Udział w targach branżowych i wyjazdy służbowe;
obsługa administracyjna działu sprzedaży krajowej i zagranicznej; utrzymywanie relacji handlowych z nabywcami krajowymi i zagranicznymi; przygotowywanie analiz sprzedażowych;
aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów; budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami; dbanie o dobry wizerunek marki; rozwijanie sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych; współpraca z innymi działami firmy;