Pozyskiwanie nowych klientów i nowych obiektów; Promowanie i sprzedaż usług firmy; Budowanie kontaktów z klientami; Kształtowanie i rozwój oferty sprzedażowej; Budowanie bazy klientów; Analiza sprzedaży, planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie funkcjonowania firmy;
wykonywanie rutynowych czynności serwisowych (przeglądy, obsługa i naprawy) agregatów prądotwórczych, parametryzowanie agregatów zasilanych różnymi rodzajami paliw (diesel, gaz, biogaz), prowadzenie dokumentacji serwisowej, kontakty z klientami w sprawach technicznych, prowadzenie szkoleń...
sprzedaż produktów na terenie województwa Mazowieckiego; sporządzanie ofert handlowych; doradztwo w zakresie środków czystości; utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi klientami; pozyskiwanie nowych odbiorców; realizacja planów sprzedażowych;
Pozyskiwanie zbóż od gospodarstw rolnych i podmiotów skupowych w rejonie działania; Negocjowanie warunków skupu; Analiza sytuacji na rynku zbóż; Umiejętność budowania relacji z klientami;
Kompleksowa obsługa zleceń; Pozyskiwanie oraz utrzymywanie własnego portfela Klientów; Pomoc w obsłudze i w planowaniu logistycznym własnego taboru; Zaangażowanie w rozwój własny i Firmy;
budowanie i podtrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami i przewoźnikami; koordynacja przepływu informacji i dokumentów; organizacja transportów całopojazdowych; nadzór nad sprawnym przebiegiem transportu; współpraca z innymi działami w firmie;
planowanie transportu w przewozach międzynarodowych; nadzorowanie prawidłowego przebiegu procesu transportowego; dbałość o wysoką jakość dostaw; przygotowywanie raportów; współpraca z Działem Spedycji Międzynarodowej;
rozwijanie potencjału sprzedaży obecnych Klientów, pozyskiwanie i obsługa nowych Klientów, aktywne odpowiadanie na potrzeby i zapytania Klientów, merchandising.
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie stałych relacji z klientami, nawiązywanie relacji z biurami projektowymi, prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów, sporządzanie pisemnych raportów z wykonanych działań.
pozyskiwanie nowych klientów i rozwój organizacji firmy; budowanie stałych relacji z nowymi klientami; prezentowanie ofert; negocjacja warunków współpracy; podpisanie umów dotyczących realizacji;
tworzenie, prezentacja i kosztorysowanie ofert eventowych, bieżąca obsługa klientów agencji w zakresie eventów, zarządzanie zespołem podczas realizacji eventów, kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami, monitorowanie rynku eventowego.