Udział w pracach badawczo-rozwojowych; Prowadzenie badań niszczących i nieniszczących prototypów oraz wdrażanych produktów; Sporządzanie raportów z przeprowadzonych badań; Budowa stanowisk badawczych oraz wprowadzanie modyfikacji w prototypach; Rozwiązywanie problemów technicznych na...
Kreowanie i realizacja strategii handlowej firmy oraz celów biznesowych. Rozwijanie i kierowanie działem handlowym. Zarządzanie budżetem firmy i optymalizacja kosztów. Udział w negocjacjach cenowych i spotkaniach biznesowych. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami. Analiza rynku konkurencji.
Analizy i pomiary części zwróconych od klienta zgodnie z wymaganiami klienta. Pracana różnych przyrządach pomiarowych. Tworzenie raportów z przeprowadzonych analiz. Aktywny udział w poprawie procesu analizy części gwarancyjnych w zakładzie. Prace administracyjne i nadzór na częściami gwarancyjnymi.
pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie (woj. Mazowieckie) opieka nad nowymi i obecnymi klientami firmy; tworzenie ofert handlowych; prowadzanie spotkań handlowych;
obsługa administracyjna działu sprzedaży krajowej i zagranicznej; utrzymywanie relacji handlowych z nabywcami krajowymi i zagranicznymi; przygotowywanie analiz sprzedażowych;
obsługa logistyczna realizacji zamówień; planowanie produkcji pod kątem logistycznym; analizowanie dokumentacji projektowej; zapewnienie odpowiedniego poziomu gospodarki materiałowej; sporządzanie raportów, analiz;
poszukiwanie i pozyskiwanie klientów; opieka nad obecnymi klientami firmy; tworzenie ofert handlowych; prowadzenie negocjacji handlowych; organizacja i prowadzenie spotkań handlowych; realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
Koordynowanie produkcji pierwszej próbki, zabezpieczenie dostaw materiału; Koordynacja testów instalacji, zleceń produkcyjnych, procedur zakupu /zamówienia; Generowanie fazy planowania (ramp-up) w systemie PPS; Planowanie pojedynczych zleceń; Planowanie/kontrola zmian technicznych; Prowadzenie...
Realizacja zadań sprzedaży eksportowej; Umacnianie i rozwijanie relacji handlowych z aktualnymi i potencjalnymi Klientami; Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Monitorowanie działań konkurencji; Kontrola i prowadzenie dokumentacji handlowej; Udział w targach branżowych i wyjazdy służbowe;
Programowanie PLC dla różnych branż przemysłu; Projekt i wdrożenie automatyki linii; Uruchomienia i optymalizacja maszyn; Współpraca z innymi działami; Realizacja projektów na terenie Polski/ Niemiec/ Austrii;