IPK (dawniej Instytut Promocji Kadr) jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku. Trzydziestoosobowy zespół konsultantów i ekspertów pracuje dla klientów z całej Polski w czterech biurach - w Warszawie, Sopocie, Poznaniu i Wrocławiu.
IPK sp. z o.o.Poznań, CENTRUM POZNANIA
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4719 dni
Sprzedaż poprzez kontakt telefoniczny i internetowy z Klientami; Możliwość wyboru kampanii – produkty biurowe lub usługi telekomunikacyjne; Rozwój indywidualnych umiejętności sprzedażowych;
przyjmowanie zleceń od Klientów; rozdysponowywanie zadań pośród poszczególnych monterów; obsługa aplikacji informatycznej służącej do przyjmowania i odpisywania zleceń.
wykształcenia wyższego lub w trakcie ostatnich lat studiów; biegłej znajomości języka angielskiego (niemiecki będzie dodatkowym atutem) biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office) łatwości w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu dobrych relacji; doskonałej organizacji;...
aktywną sprzedaż produktów Firmy; nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie długofalowych relacji z inwestorami i firmami wykonawczymi; wyszukiwanie inwestycji i przedstawianie ofert; realizowanie planów sprzedażowych; prowadzenie negocjacji handlowych; monitorowanie działań konkurencji.
wyszukiwanie oraz budowa bazy potencjalnych klientów; nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz telefoniczna sprzedaż usług firmy; przygotowywanie i przedstawianie ofert.
doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; doświadczenie w koordynacji dostaw; mile widziana znajomość branży budowlanej; samodzielność, silna orientacja na wyniki; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w grupie;
wykształcenia wyższego, uprawnień budowlanych wykonawczych bez ograniczeń w branży sanitarnej i/lub ogólnobudowlanej, min. 5-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie wykonawczej, w szczególności w zakresie współpracy z zamawiającym/ inwestorem, firmami...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować w zespole zajmującym się przeprowadzaniem analiz oraz sporządzaniem sprawozdań ekonomiczno-finansowych.
analiza danych dotyczących KPI oraz spełniania określonego w Umowach z Klientami SLA; prowadzenie i monitorowanie procesu raportowania wewnętrznego i zewnętrznego; sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacji dotyczących wyników operacyjnych Spółki; nadzór nad jakością pracy...
Zadaniem kandydatów będzie m.in. zarządzanie sprzedażą opartą na sieci firm dealerskich na podległym terenie, rozbudowa bazy nowych klientów, doradztwo techniczne, realizacja założonych celów sprzedażowych, opieka nad kluczowymi klientami, prowadzenie szkoleń.
Obowiązki osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą polegały na dokonywaniu diagnostyki, przeglądów, konserwacji i napraw instalacji i urządzeń, a w szczególności: eksploatacji instalacji i urządzeń AKPiA, eksploatacji urządzeń energoelektronicznych, eksploatacji urządzeń analityki...
umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem, bardzo dobra znajomość obsługi komputera z zakresu pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Excel), dobra znajomość języka angielskiego, dyspozycyjność min. w wymiarze 1/2 etatu.