IPK (dawniej Instytut Promocji Kadr) jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku. Trzydziestoosobowy zespół konsultantów i ekspertów pracuje dla klientów z całej Polski w czterech biurach - w Warszawie, Sopocie, Poznaniu i Wrocławiu.
kierowanie kilkuosobowym zespołem spedytorów; utrzymywanie relacji z kluczowymi oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami; negocjowanie warunków kontraktów, dbanie o dobrą komunikację w ramach międzynarodowych struktur firmy;
przygotowywanie standardów ekspozycji przy współpracy z działem sprzedaży i marketingu; przygotowywanie analiz i raportów dotyczących kategorii w kanale Horeca; koordynacja wykonawstwa i wdrażanie materiałów wspierających sprzedaż (materiały POS); planowanie i organizacja kampanii...
przygotowywanie standardów ekspozycji przy współpracy z działem sprzedaży i marketingu; przygotowywanie analiz i raportów dotyczących kategorii w kanale Horeca; koordynacja wykonawstwa i wdrażanie materiałów wspierających sprzedaż (materiały POS); planowanie i organizacja kampanii...
organizacja i zarządzanie pionem finansowym oraz administracyjnym polskiej spółki; nadzór nas raportowaniem finansowym zgodnym z polskimi zasadami oraz MSR, MSSF; współudział w kreowaniu strategii rozwoju firmy; kształtowanie oraz realizacja strategii i planów inwestycyjnych; stałe...
Celem stanowiska będzie współpraca z działem marketingu oraz sprzedaży i rekomendowanie działań mającym na celu wzmocnienie pozycji firmy w danej kategorii produktów. Obowiązki: przygotowywanie standardów ekspozycji przy współpracy z działem sprzedaży i marketingu; przygotowywanie...
Wykształcenie wyższe, przygotowanie zawodowe do pracy w księgowości (studia / studia podyplomowe / kursy specjalisrtyczne) Doświadczenie w pracy w dziale księgowości lub w biurze rachunkowym; Znajomość programu Symfonia; Psychologiczne predyspozycje sprzyjające pracy na stanowisku księgowego;
IPK sp. z o.o.Olsztyn, Olsztyn i okolice
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2739 dni
współpraca z dotychczasowymi i pozyskiwanie nowych klientów w kanale tradycyjnym i HoReCa; współpraca i utrzymywanie relacji z klientami z kanału nowoczesnego; aktywne szukanie nowych możliwości rozwijania sprzedaży na powierzonym terenie; obsługa posprzedażowa i zapewnienie dostępności...
Zadaniem kandydatów będzie m.in. gromadzenie informacji rynkowych dotyczących klientów zlokalizowanych na rynkach niemieckojęzycznych, a także cen, kanałów dystrybucji, identyfikacja potencjalnych odbiorców, weryfikacja i analiza gromadzonych informacji.
nawiązywanie i skuteczne zarządzanie relacjami z klientami i dostawcami, doradztwo w zakresie rozwiązań produktowych i technologicznych dla klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja założeń budżetowych, analiza trendów rynkowych i działań konkurencji; poszukiwanie nowych...
kierowanie kilkuosobowym zespołem spedytorów; utrzymywanie relacji z kluczowymi oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami; negocjowanie warunków kontraktów, dbanie o dobrą komunikację w ramach międzynarodowych struktur firmy;
Sprzedaż serwisów kontenerowych; Nawiązywanie i utrzymywanie doskonałych relacji z Klientami; Analiza rynku, weryfikacja prowadzonej polityki sprzedażowej; Prowadzenie odpowiednich statystyk;
rejestrowanie operacji gospodarczych oraz analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; współpraca przy sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT) księgowanie, kontrola zapisów księgowych, uzgadnianie sald kont; wycena bilansowa aktywów i pasywów; przygotowywanie danych do...
nawiązywanie kontaktów sprzedażowych oraz aktywna sprzedaż budowanie i kształtowanie długotrwałych relacji biznesowych z nowymi i dotychczasowymi Klientami bieżące monitorowanie rynku oraz identyfikowanie szans rynkowych dla rozwoju biznesu; rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów...
Sprzedaż serwisów kontenerowych; Nawiązywanie i utrzymywanie doskonałych relacji z Klientami; Analiza rynku, weryfikacja prowadzonej polityki sprzedażowej; Prowadzenie odpowiednich statystyk;
kierowanie kilkuosobowym zespołem spedytorów; utrzymywanie relacji z kluczowymi oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami; negocjowanie warunków kontraktów, dbanie o dobrą komunikację w ramach międzynarodowych struktur firmy;