POKKER OFFICE jest prywatną firmą o siedemnastoletnim doświadczeniu (rok zał. 1989 ) w branży kompleksowego wyposażenia wnętrz. Zajmuje się produkcja i sprzedażą mebli biurowych, specjalistycznych, hotelowych oraz siedzisk audytoryjnych i teatralnych. Jest też autoryzowanym dystrybutorem renomowanych producentów wyposażenia meblowego z kraju i z zagranicy.
aktywna sprzedaż produktów i doradztwo w zakresie wyposażenia wnętrz; nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji; koordynacja realizacji zamówień; posprzedażna obsługa Klienta;
dobór wyposażenia z bogatej oferty meblowej naszej firmy; przygotowanie aranżacji wnętrz na podstawie własnych bądź otrzymanych pomiarów; wykonanie wizualizacji projektowanych wnętrz;
aktywna sprzedaż produktów i doradztwo w zakresie wyposażenia wnętrz; nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji; koordynacja realizacji zamówień; posprzedażna obsługa Klienta;
aktywna sprzedaż produktów i doradztwo w zakresie wyposażenia wnętrz; nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji; koordynacja realizacji zamówień; posprzedażna obsługa Klienta;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało: - opracowywanie oferty handlowej firmy, aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez telefon i osobiste spotkania, - negocjowanie kontraktów i nadzór nad ich realizacją, - budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało: - opracowywanie oferty handlowej firmy, aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez telefon i osobiste spotkania, - negocjowanie kontraktów i nadzór nad ich realizacją, - budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało: - opracowywanie oferty handlowej firmy, aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez telefon i osobiste spotkania, - negocjowanie kontraktów i nadzór nad ich realizacją, - budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało: - opracowywanie oferty handlowej firmy, aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez telefon i osobiste spotkania, - negocjowanie kontraktów i nadzór nad ich realizacją, - budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z...