Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych. Nasz sukces oparty jest na praktycznej wiedzy biznesowej i budowanych przez lata relacjach w środowisku HR owocujących skutecznością rekomendowanych rozwiązań. Zachęcamy do obejrzenia filmu TESTed for 25 years.
Responsibilities:The Operations Manager is responsible for service delivery of the HR Administration / Payroll & Expense / Human Resourcing function, approximately 35+ local employees in Krakow. Areas of responsibility include Payroll Administration, Travel & Expense, Employee Administration,...
Responsibilities: Revisiting current marketing tools (web presence, print media, documentation) to ensure it adequately (and creatively) promotes both feature set and market differentiation in an accurate and professional manner; Creation of a digital image that positions Proximetry as an innovator...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz przychodów, kosztów i marż poszczególnych grup produktowych, wraz z analizą odchyleń oraz identyfikacją trendów; Wsparcie analityczne poszczególnych działów firmy (inwestycji, logistyki, zakupów oraz wybranych obszarów produkcji) Udział w...
Responsibilities: Review contract terms and associated information; ensure project setup generates appropriate results; Interprets accounting data, analyzes reports and recommends action to be taken; Help identify and monitor project revenue/cost variances; Reconcile accounts and related...
Responsibilities:Project Accountants perform key functions that directly influence the profitability and financial performance of the company. Specifically, they work with project teams in the evaluation of contract terms to determine and properly establish setup requirements for projects in...
Obowiązki:Odpowiedzialność za realizację szerokiego zakresu zadań w obrębie księgowości, m.in.: Weryfikacje warunków umów i związanych z tym informacjami; Interpretowanie danych księgowych, analizowanie raportów; Pomoc w identyfikacji i monitorowaniu przychodów/kosztów w projektach;...
Obowiązki:Odpowiedzialność za realizację szerokiego zakresu zadań w obrębie księgowości, m.in: Codzienny kontakt z Project Managerami odpowiedzialnymi za postęp prac w projektach, dostawcami i klientami; Weryfikacje warunków umów, weryfikacja wystawianych faktur pod katem zgodności z...
Obowiązki: Kompleksowe zarządzanie procesem produkcyjnym drukarni; Stworzenie procedur i dbałość o prawidłową ich realizację; Wprowadzanie sprawnego systemu zarządzania; Stworzenie systemu jakości, dbałość o prawidłową realizację zamówień; Zarządzanie podległym zespołem,...
Responsibilities: Providing rough production plans for assigned resource/paper machine, targeted at the maximal fulfillment of demand, on short and mid term (delivery reliability, lead times, stock availability, flexibility), optimizing the production flow efficiency for incoming orders and handing...
Responsibilities: Run initial migration assessment studies for potential candidates and provide migration recommendation to the management; Plan the detail of the migration activities with the overall Migration Lead/ Senior Migration Manager as well as with the local transition team and center...
Obowiązki: Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia) Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w Krakowie Utrzymywanie stałego kontaktu z...
Responsibilities: New DEBI and CARG accounts creation/deletion process; Processing of incoming credit limit applications; Credit limit approval process; Monitoring and evaluation of risk of new and existing LHAG and LCAG clients; Requesting and monitoring of Coface ratings; Supporting the sales...
Responsibilities: Security Development and Management; Support of other technical specialists within Shared Services Center; Systems checks; Dealing with more complex tasks and non-routine system maintenance; Cooperation with other SSC teams; for Consultant: training facilitation, guides and...
Responsibilities: SAP HR global gross payroll set-up Implementation of interface with PY external vendor; HR processes and architecture design SuccessFactors implementation;