Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych. Nasz sukces oparty jest na praktycznej wiedzy biznesowej i budowanych przez lata relacjach w środowisku HR owocujących skutecznością rekomendowanych rozwiązań. Zachęcamy do obejrzenia filmu TESTed for 25 years.
Obowiązki: Zapewnienie zgodności procesu i wyrobu gotowego z wymaganiami oraz specyficznymi wymaganiami Klienta; Ciągła poprawa jakości produkowanych wyrobów; Przygotowanie i koordynowanie procesu zatwierdzenia nowego wyrobu przez Klienta; Zaangażowanie w pracę zespołu interdyscyplinarnego...
Obowiązki:Zapewnienie realizacji dostaw do klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych poprzez: Koordynację i kontrolę procesu realizacji zamówień klientów; Terminową organizację i nadzór wysyłek do klienta; Kontrolę zabezpieczenia materiałowego dla produkcji; Ciągłą optymalizację...
Obowiązki: Bieżące koordynowanie i nadzorowanie procesów produkcyjnych; Optymalizacja procesów produkcyjnych; Bieżący nadzór nad terminową realizacją zleceń produkcyjnych według standardów technologicznych i jakościowych; Monitoring wskaźników jakościowych i wydajnościowych;...
Pflichten: Pflegt Arbeitnehmer-Rekorde und Bewerberdatenbanken in den relevanten HR-Systemen; Verarbeitet Personal-Applikationen, Formulare, Statistiken und andere streng vertrauliche Materialien; Fasst Berichtsdaten für Analysen zusammen und kann Routineanalysen durchführen; Unterstützt...
Obowiązki: Zarządzanie zespołem sprzedażowym; Określanie strategii rozwoju; Prognozowanie rozwoju działalności, kontakt z kluczowymi i potencjalnymi klientami; Udział w rekrutacjach; Monitorowanie postępów/ KPI;
Responsibilities:In this position you would learn how to: Manage campaigns to ensure that budgets are fulfilled and optimize based on performance requirements; Troubleshoot issues and help solve complex problems with client integrations Initiate new features and enhancements with our Product team...
Responsibilities: Creating web applications; Participation in building MVP’s; Help companys to increase development speed and quality; Participation in planning and running reliable infrastructure; Leading Company’s projects – work with Clients on their products; Making various decisions...
Obowiązki: Weryfikacja sprawozdań finansowych; Analiza danych finansowych z wykorzystaniem MS Excel; Przygotowywanie analiz biznesowych oraz raportów; Wyszukiwanie informacji oraz praca z bazami danych;
Obowiązki: Kalkulacje dochodu przypadającego na kategorie jednostek uczestnictwa w funduszu; Udział w przygotowywaniu raportów podatkowych; Monitoring przepływu danych pomiędzy systemami; Weryfikacja oraz analiza pojawiających się różnic; Współpraca z klientem anglojęzycznym;
Responsibilities: Act as prime contact person for the customers; Register customer orders in ERP and follow upon the orders from their entry to delivery; Ensure timely delivery of correct product to customers, manage back order situations and propose alternative solutions where possible; Manage all...
Obowiązki: Udział w przygotowywaniu oraz weryfikacja sprawozdań finansowych; Monitoring przepływu danych pomiędzy systemami; Weryfikacja oraz analiza pojawiających się różnic; Przygotowywanie raportów; Współpraca z klientem anglojęzycznym;
Responsibilities: Responding to customer queries/ requests via phone and perform associated activities; Maintaining of the Service Levels for the cases processes; Updating the application/ CRM with respect to cases or customer interactions; Building good relationships with regular and unknown...
Responsibilities:A Business Process Analyst (BPA) in our organization has a wide-ranging role with a variety of different projects. BPA must be able to see the big picture, understand project objectives and be able to apply their understanding of how processes should work to operational improvement...
Obowiązki: Organizowanie i koordynacja prac na budowie (organizacja pracy poszczególnych brygad, kontrola harmonogramu, zabezpieczanie odbioru materiałów, nadzór pracy sprzętu na budowie, kontrola jakości i postępu, kontrola stanu BHP) Prowadzenie dokumentacji budowy (dokumentacja...
Obowiązki: Kompleksowe prowadzenie projektów z branży elektroenergetycznej i automatyki przemysłowej; Zarządzanie projektem od etapu przygotowania budżetu i harmonogramu rzeczowo-finansowego, aż do końcowego rozliczenia projektu; Organizacja placu budowy; Kontrola terminowości oraz jakości...