Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych. Nasz sukces oparty jest na praktycznej wiedzy biznesowej i budowanych przez lata relacjach w środowisku HR owocujących skutecznością rekomendowanych rozwiązań. Zachęcamy do obejrzenia filmu TESTed for 25 years.
Responsibilities: Coordinating promotional activities among departments (Category Management, Sales, Purchasing, Replenishment, Supply Chain Development and Finance) Preparing trade plans for various brands in cooperation with responsible Category Managers; Planning promotional product order...
Obowiązki: Zarządzanie pracownikami Działu; Udział we wdrażaniu, realizacji i kontroli strategii maksymalizujących przychody wszystkich działów operacyjnych hotelu z wykorzystaniem działań sprzedażowych, marketingowych i PR; Planowanie i realizację parametrów budżetowych w zakresie sprzedaży;
Obowiązki: Zarządzanie kampaniami marketingowymi i reklamowymi; Kontrola i ocena realizacji działań zespołu marketingowego; Współpraca z pozycjonerami (pozycjonowanie – SEO), grafikami, copywriterami; Zarządzanie i nadzór nad tworzeniem stron internetowych, rankingów, landingów;...
Responsibilities: Maintaining the quality of the website content; Translation and assisting in translations of texts for website, client mailings, banner, brochures, other marketing material; Creating and updating the online content of the website; Producing and editing videos from Market Analysts...
Obowiązki: Kierowanie działem sprzedaży krajowej pracowników terenowych; Obsługa handlowa i techniczna wybranych klientów w swoim regionie; Nawiązywanie i utrzymywanie bezpośrednich relacji z klientami; Odpowiedzialność za realizację założonych celów sprzedażowych; Realizacja strategii firmy;
Responsibilities: Supporting the General Manager in all areas to effectively and efficiently manage and develop the performance and organisation; Meeting/Activity Organisation (planning, task-scheduling, preparation and after work of meetings/events) Activity tracking: follow up and status...
Responsibilities: Act as a super user responsible for training and support of end users; Be responsible for data analysis and reports creation; Ensure data quality in the system; Perform power user activities, such as mass data uploads and downloads; Support the further implementation and...
Responsibilities: Budgeting and forecasting activities, financial planning and analysis; Development of financial models and analyses to support strategic initiatives, growth opportunities and margin leverage; Active support for Commercial and Operational departments in their Business development,...
Responsibilities: Devising and specifying on-site SEO enhancements; Performing ad-hoc investigative/train-of-thought analysis; Use technical SEO analysis & audit results to improve site performance and search visibility; Administer Google webmaster tools for purposes of diagnostic reporting (Tech...
Responsibilities: The role will consist of two parts. The main component will see the successful candidate make outbound telephone calls to prospects that have opened an IG demo account. Through appropriate questioning, you will be expected to gain a better understanding of the prospect’s needs...
Responsibilities: Getting to know the respective IT processes, procedures and standards on basic level; Determining requirements by working with English speaking customers; Answering inquiries by clarifying desired information - searching independently for information in all available systems and...
Responsibilities: In alignment with Global Strategic Sourcing Center of Excellence, set vision and implement procurement execution strategies in EMEA that create improved value; Lead transactional procurement support (procure to pay process) and enhance the purchase requisition and purchase order...
Responsibilities: Getting to know the respective IT processes, procedures and standards to extend enabling independent work; Determining requirements by working with English speaking customers; Initiating contact with the customer if needed; Answering inquiries by clarifying desired information -...
Responsibilities: Provide guidance and consulting to the management team regarding procurement targets and financial issues; Provide procurement reports / data analyses to the management team and customers; Develop calculation methods and monitoring systems; Identify and assess deviations, risks...