ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, obecnego w Polsce od 2001 roku. Oferujemy usługi rekrutacyjne obejmujące zatrudnienie na stałe, pracę tymczasową, rozwiązania typu ,,try & hire" oraz całkowity outsourcing pracowniczy wybranych obszarów działania spółki. Obecnie dla naszego Klienta, lidera na Polskim rynku w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem i rozbudowywaniem sił sprzedaży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisko:
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Wykonywanie czynności pomocniczych dotyczących sprzedaży: wsparcie ze strony operacyjnej i administracyjnej na miejscu w biurze; Przygotowywanie dokumentacji przetargowych; Prowadzenie kartoteki Klientów; Nadzór nad terminowością...
Do obowiązków tej osoby należeć będzie: dekretowanie i księgowanie dokumentów; prowadzenie ewidencji środków trwałych; księgowanie wyciągów bankowych; utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura; prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami;...
Obowiązki: Efektywne zarządzanie zespołem Key Account Managerów; Rekrutacja, motywowanie i coaching pracowników; Współtworzenie i odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych podległego zespołu; Monitorowanie działań konkurencji, analiza potrzeb Klientów; Budowanie...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Implementację oprogramowania przetwarzającego dokumenty w postać elektroniczną; Integrowanie różnych systemów OC z systemami Klientów, by można było przesyłać dokumenty w wersji elektronicznej;
Do obowiązków tej osoby należeć będzie: Aktywne pozyskiwanie Klientów B2B (telefoniczne, mailowe, poprzez spotkania biznesowe) w ramach oferowanych produktów oraz usług IT; Analizowanie potrzeb Klientów; Doradztwo i przygotowywanie ofert handlowych; Budowanie długofalowych relacji z...
Jeśli... Posiadasz co najmniej 1 rok doświadczenia w sprzedaży usług dla działów HR Posiadasz co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług na rynku B2B Umiejętnie budujesz sieć kontaktów biznesowych; Masz odwagę podejmować rozmowy z osobami na szczeblu menadżerskim; Chcesz...
Czas trwania zlecenia: 3 tygodnie (grudzień 2014) Zakres obowiązków: Modernizacja sieci kolejowej/tramwajowej; Projektowanie rozwiązań z zakresu instalacji elektrycznej; Budowanie i wykonawstwo w ramach schematów elektrycznych i rysunków technicznych;
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Dokonywanie działań kontrolnych i podejmowanie decyzji o rentowności współpracy z Partnerami biznesowymi; Prowadzenie rozmów z Partnerami na temat punktów spornych we współpracy; Rozwój produktu poprzez uaktualnianie umów zawartych z partnerami;...
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zagranicznego (klientów włoskojęzycznych lub hiszpańskojęzycznych); Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Reagowanie i szybkie rozwiązywanie problemów ze strony...
Do obowiązków tej osoby należeć będzie: dekretowanie i księgowanie dokumentów; prowadzenie ewidencji środków trwałych; księgowanie wyciągów bankowych; utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura; prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami;...
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; Przygotowanie odpowiednich deklaracji PIT i VAT (pod nadzorem doświadczonej księgowej); Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji...
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Rozwój produktu poprzez uaktualnianie umów zawartych z partnerami Dokonywanie selekcji partnerów zgodnie z wewnętrznymi kryteriami Sporządzanie umów z Partnerami Realizowanie celów ilościowych i jakościowych w wyznaczonych obszarach Utrzymywanie...
Do obowiązków tej osoby należeć będzie: Aktywne pozyskiwanie Klientów B2B (telefoniczne, mailowe, poprzez spotkania biznesowe) w ramach oferowanych produktów oraz usług IT; Analizowanie potrzeb Klientów; Doradztwo i przygotowywanie ofert handlowych; Budowanie długofalowych relacji z...
Zakres obowiązków: Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami biznesowymi; Wsparcie sklepów w celu rozszerzenia asortymentu DIY i HANDMADE; Zdalne wsparcie w doborze odpowiednich artykułów; Kontakt z potencjalnymi Klientami; Prowadzenie badań rynku;
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Rozwój produktu poprzez uaktualnianie umów zawartych z partnerami Dokonywanie selekcji partnerów zgodnie z wewnętrznymi kryteriami Sporządzanie umów z Partnerami Realizowanie celów ilościowych i jakościowych w wyznaczonych obszarach Utrzymywanie...