ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, obecnego w Polsce od 2001 roku. Oferujemy usługi rekrutacyjne obejmujące zatrudnienie na stałe, pracę tymczasową, rozwiązania typu ,,try & hire" oraz całkowity outsourcing pracowniczy wybranych obszarów działania spółki. Obecnie dla naszego Klienta, lidera na Polskim rynku w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem i rozbudowywaniem sił sprzedaży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisko:
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1230 dni
Zakres obowiązków: Koordynowanie projektów wdrożeniowych systemów ERP; Udział w spotkaniach, analiza potrzeb biznesowych i wymagań klientów; Konfiguracja i personalizacja systemu ERP z uwzględnieniem wymagań użytkowników; Prowadzenie szkoleń technicznych dla użytkowników systemu;...
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentów do księgowania; Udział w przygotowywaniu sprawozdań do GUS; Księgowanie wyciągów bankowych oraz dekretowanie dokumentów; Wsparcie Samodzielnej Księgowej w codziennych obowiązkach; Raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne; Prace administracyjne;
Zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie dokumentów; księgowanie wyciągów bankowych; przygotowywanie sprawozdań do GUS; wsparcie Samodzielnych Księgowych; rozliczanie delegacji/wydatków pracowniczych; raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne; drobne prace administracyjne;
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów; przygotowywanie sprawozdań do GUS; księgowanie wyciągów bankowych oraz dekretowanie dokumentów; wsparcie Samodzielnej Księgowej w codziennych obowiązkach; rozliczanie delegacji/wydatków pracowniczych; raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wprowadzanie danych do systemu rachunkowości firmy; Przeprowadzanie zapisów aktywności finansowej i kontaktów z bankami; Administrowanie kontami finansowymi; Kontrola przepływu środków finansowych i zobowiązań płatniczych; Przestrzeganie i nadzór procedur związanych...
Zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów; Przygotowywanie płatności związanych z działalnością firmy; Kontrola sald należności i zobowiązań; Wsparcie w sporządzaniu sprawozdań finansowych; Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej archiwizację;...
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów; przygotowywanie sprawozdań do GUS; księgowanie wyciągów bankowych oraz dekretowanie dokumentów; wsparcie Samodzielnej Księgowej w codziennych obowiązkach; rozliczanie delegacji/wydatków pracowniczych; raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wszystkie procesy księgowo - finansowe spółki, we współpracy z Centralą; Wprowadzanie danych do systemu rachunkowości firmy; Przeprowadzanie zapisów aktywności finansowej i kontaktów z bankami; Administrowanie kontami finansowymi; Kontrola...
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentów do księgowania; Udział w przygotowywaniu sprawozdań do GUS; Księgowanie wyciągów bankowych oraz dekretowanie dokumentów; Wsparcie Samodzielnej Księgowej w codziennych obowiązkach; Raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne; Prace administracyjne;
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu rachunkowości firmy; Przeprowadzanie zapisów aktywności finansowej i kontaktów z bankami; Administrowanie kontami finansowymi; Kontrola przepływu środków finansowych i zobowiązań płatniczych; Przestrzeganie i nadzór procedur związanych...
Zakres obowiązków: Załadunek i wyładunek oraz kontrola jakości i zgodności z dokumentacją; Transport materiałów i produktów wewnątrz firmy; Zapewnienie ergonomii wykorzystania przestrzeni magazynowej; Kontrola techniczna wózków widłowych; Kontrola zamówień w magazynie; Kompletowanie...
Zakres obowiązków: Zamawianie i importowanie produktów oraz części zamiennych z zagranicy (firma matka) Kontakty z agencjami celnymi; Kontrola dokumentów i taryf celnych; Nadzorowanie dokumentacji towarów importowanych i eksportowanych; Wystawianie zamówień poddostawcom oraz potwierdzeń...
Zadania: Wyselekcjonowanie produktów do oferty oraz wybór najlepszych dostawców; Negocjacje warunków handlowych u dostawców; Stworzenie oferty handlowej z poszczególnych produktów w panelu sprzedażowym; Organizacja i przygotowanie szkoleń wewnętrznych dla pracowników działu handlowego i...
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów; przygotowywanie sprawozdań do GUS; księgowanie wyciągów bankowych oraz dekretowanie dokumentów; wsparcie Samodzielnej Księgowej w codziennych obowiązkach; rozliczanie delegacji/wydatków pracowniczych; raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;