ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, obecnego w Polsce od 2001 roku. Oferujemy usługi rekrutacyjne obejmujące zatrudnienie na stałe, pracę tymczasową, rozwiązania typu ,,try & hire" oraz całkowity outsourcing pracowniczy wybranych obszarów działania spółki. Obecnie dla naszego Klienta, lidera na Polskim rynku w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem i rozbudowywaniem sił sprzedaży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisko:
Zakres obowiązków księgowanie dokumentów polskich i zagranicznych spółek; prowadzenie ewidencji środków trwałych; sporządzanie sprawozdań finansowych CIT, VAT; księgowanie wyciągów bankowych; utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura; przygotowywanie zestawień i raportów...
Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Zarządzanie projektami budowlanymi, wykończeniowymi i remontowymi; Nadzór nad wykonaniem prac przez ekipy podwykonawcze; Weryfikację decyzji pod względem zgodności z prawem budowlanym; Uzgadnianie warunków podłączeń...
Zakres obowiązków Rozwój biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów i promowanie marki; Sprzedaż specjalistycznych rozwiązań IT (głównie usług); Praca w biurze oraz w terenie na spotkaniach z Klientami; Przygotowywanie ofert i prezentacji oraz prowadzenie negocjacji; Budowanie i...
Leasing Manager, który będzie głównie odpowiedzialny za pozyskiwanie najemców do nowo powstającego obiektu w Warszawie (powierzchnia biurowa i komercyjna). W perspektywie osoba ta może objąć stanowisko Asset Managera. Zakres obowiązków Odpowiedzialność za pozyskiwanie i współpracę z...
Zakres obowiązków Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych; Obsługa i rozwój biznesu z obecnymi klientami poprzez kontakt telefoniczny, e-mailowy, spotkania handlowe; Budowanie i utrzymywanie stałych, długofalowych relacji z klientami; Analiza potrzeb klientów oraz doradztwo w...
Zakres obowiązków Koordynowanie pracy biura, obiegu informacji oraz dokumentów; Przygotowywanie korespondencji; Współpraca z firmami kurierskimi; Składanie zamówień i przygotowanie zleceń; Wspieranie pracowników firmy pod kątem zadań administracyjnych; Kontakt ze szwedzką siedzibą...
Zakres obowiązków Obsługa powierzonego sprzętu budowlanego (koparki jednonaczyniowe/ palownice (do 600 mm)/ pompy do mieszanek betonowych) Dbanie oraz kontrola stanu technicznego maszyn; Wykonywanie zadań zleconych przez Kierownika;
Zakres obowiązków księgowanie dokumentów polskich i zagranicznych spółek; prowadzenie ewidencji środków trwałych; sporządzanie sprawozdań finansowych CIT, VAT; księgowanie wyciągów bankowych; utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura; przygotowywanie zestawień i raportów...
Zakres obowiązków Nadzorowanie optymalizacji rachunkowości zarządczej w grupie i powiązanych podmiotach; Analizowanie bieżących procesów rozliczeniowych i wdrażanie nowym rozwiązań; Optymalizacja standardów, procesów raportowania i wdrażania rachunkowości zarządczej; Opracowywanie...
Zakres obowiązków kompleksowa, bieżąca obsługa prawna spółek grupy oraz jej klientów; kompleksowa obsługa działu reklamacji; codzienna praca w języku polskim i angielskim, tworzenie dokumentacji i doradztwo; badanie przepisów prawa, orzecznictwa i praktyki w zakresie międzynarodowego,...
Zakres obowiązków Realizowanie celów i zadań sprzedażowych oraz czynny udział w opracowaniu polityki i strategii sprzedaży; Rozwój biznesu na podległym terenie poprzez pozyskiwanie nowych klientów i promowanie marki (kanał B2B, klienci niezależni, sieci HoReCa); Budowanie i utrzymywanie...
Zakres obowiązków: service a la carte; Oczekiwania: gościnność i uśmiech; wysoka kultura osobista; dokładność i dobra organizacja pracy; dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole; doświadczenie na podobnym stanowisku; komunikatywna znajomość języka angielskiego; aktualne badania...
Zakres obowiązków Pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami; Aktualizacja i analiza bazy kontaktów; Wsparcie i obsługa Klienta w języku węgierskim (kontakt mailowy i/lub telefoniczny) Monitorowanie rynku walut, towarów i trendów giełdowych; Organizacja szkoleń...
Zakres obowiązków przygotowywanie kluczowych informacji przed spotkaniem z Klientami kalkulacja i przygotowywanie ofert pakietów serwisowych i umów kontrola realizacji zapisów umów serwisowych podtrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami w zakresie usług serwisowych...