Od 25 lat zajmujemy się kompleksową obsługą środowiska dokumentów w firmach. Doradzamy i dostarczamy naszym Partnerom urządzenia drukujące, świadczymy usługi serwisowe oraz wdrażamy systemy do zarządzania dokumentami elektronicznymi. Posiadamy 8 oddziałów w Polsce i zatrudniamy 120 pracowników.
Wsparcie administracyjne pracowników działu handlowego; Pomoc w przygotowywaniu ofert, umów, raportów i analiz; Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy; Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z Klientami;
Wsparcie administracyjne pracowników działu handlowego; Pomoc w przygotowywaniu ofert, umów, raportów i analiz; Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy; Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z Klientami;
Aktywne pozyskiwanie klientów, Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, Odpowiedzialne reprezentowanie firmy i kreowanie jej wizerunku.
Aktywne pozyskiwanie klientów, Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, Odpowiedzialne reprezentowanie firmy i kreowanie jej wizerunku; .
Aktywne pozyskiwanie klientów, Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, Odpowiedzialne reprezentowanie firmy i kreowanie jej wizerunku; .
Wsparcie administracyjne pracowników działu handlowego; Pomoc w przygotowywaniu ofert, umów, raportów i analiz; Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy; Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z Klientami;
naprawa urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, kopiarki) instalacja i konfiguracja urządzeń drukujących/skanujących u klientów; instalacja i konfiguracja oprogramowania do zarządzania flotą urządzeń;
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz obsługa obecnych poprzez kontakty telefoniczne, e-mail oraz spotkania handlowe, Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, Odpowiedzialne reprezentowanie firmy i kreowanie jej wizerunku.
Wsparcie administracyjne pracowników działu handlowego; Pomoc w przygotowywaniu ofert, umów, raportów i analiz; Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy; Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z Klientami;
naprawa urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, kopiarki) instalacja i konfiguracja urządzeń drukujących/skanujących u klientów; instalacja i konfiguracja oprogramowania do zarządzania flotą urządzeń;
naprawa urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, kopiarki) instalacja i konfiguracja urządzeń drukujących/skanujących u klientów; instalacja i konfiguracja oprogramowania do zarządzania flotą urządzeń;
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz obsługa obecnych poprzez kontakty telefoniczne, e-mail oraz spotkania handlowe, Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, Odpowiedzialne reprezentowanie firmy i kreowanie jej wizerunku.
Wsparcie administracyjne pracowników działu handlowego; Pomoc w przygotowywaniu ofert, umów, raportów i analiz; Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy; Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z Klientami;
Wsparcie administracyjne pracowników działu handlowego; Pomoc w przygotowywaniu ofert, umów, raportów i analiz; Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy; Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z Klientami;
Wsparcie administracyjne pracowników działu handlowego; Pomoc w przygotowywaniu ofert, umów, raportów i analiz; Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy; Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z Klientami;
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379