Najnowsze oferty pracy

  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Specjalista ds. Archiwizacji i Kadr

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: kontrola poprawności przygotowania oraz przyjmowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, wypożyczanie akt z archiwum, przygotowywanie akt do brakowania, prowadzenie ewidencji oraz dbałość o porządek, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw związanych z...
  • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Komenda Miejska Policji w Sopocie
Sopot
praca stacjonarna
800 dni temu
Komenda Miejska Policji w Sopocie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Sopot
Ogłoszenie o naborze Nr 108366

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w strefie ochronnej, o której mowa w art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019, poz. 742 z późn. zm.),

  • praca w budynku trzykondygnacyjnym, wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne, 

  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,

  • wymuszona pozycja ciała, 

  • praca przy monitorze ekranowym.

Zakres zadań

  • Przyjmowanie do składnicy akt dokumentacji ostatecznie załatwionej,
  • Prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego,
  • Udostępnianie dokumentacji wchodzącej w skład zasobu archiwalnego składnicy akt,
  • Przekazywanie akt odpowiedniej kategorii do właściwych archiwów i składnic akt,
  • Porządkowanie i aktualizacja ewidencji archiwalnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 ),
  • Znajomość ustawy o Policji w zakresie organizacji Policji,
  • Znajomość przepisów dot. służby cywilnej,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • Bardzo dobra znajomość zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, danych osobowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty

    • General Administration Specialist

      TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
      specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
      3 dni
      Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
    • Specjalista ds. Archiwizacji i Kadr

      Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      1 dni
      Zadania: kontrola poprawności przygotowania oraz przyjmowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, wypożyczanie akt z archiwum, przygotowywanie akt do brakowania, prowadzenie ewidencji oraz dbałość o porządek, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw związanych z...
    • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

      Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      3 dni
      Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...
    • Kierownik Archiwum

      Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
      starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      5 dni
      Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
    • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

      LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
      asystent  pełny etat
      2 dni
      Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
    • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

      Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
      młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
      3 dni
      Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
    • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej

      Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
      młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      3 dni
      Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie...
    • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

      Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
      5 dni
      Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...