Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Recepcji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Ochota, aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Jesteś najlepszym kandydatem na to stanowisko, jeśli: posiadasz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta i/lub administracji, znasz język angielski na poziomie komunikatywnym - warunek konieczny, lubisz współpracować z ludźmi, a nawiązywanie kontaktów nie stanowi dla Ciebie problemu,...
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Komenda Powiatowa Policji w Nysie
Nysa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
835 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Nysie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Nysa
Ogłoszenie o naborze Nr 107127

Warunki pracy

- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,


- praca wymaga wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt,


- kontakt z kurzem,


- praca przy monitorze ekranowym,


- budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak wind i podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz budynku).

Zakres zadań

  • gromadzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej przekazywanej przez komórki organizacyjne Komendy, prowadzenie rejestru spisów zdawczo-odbiorczych,
  • sporządzanie protokołów brakowania "B", prowadzenie rejestru oraz spisu spraw dla protokołów brakowania kat. "B" i rejestru dla kat. "BC", kontrola zgodności haseł umieszczonych na protokołach brakowania kat. "BC" z wytworzoną dokumentacją,
  • kontrola dokumentacji kategorii "BC" podlegającej wybrakowaniu zgromadzonej w KPP w Nysie i jednostkach podległych,
  • udostępnianie materiałów ze składnicy akt oraz prowadzenie ewidencji akt udostępnionych,
  • porządkowanie, zabezpieczanie i konserwacja zasobu archiwalnego celem właściwego przechowywania w składnicy akt,
  • coroczne sporządzanie sprawozdania ze stanu posiadanego zasobu archiwalnego,
  • przekazywanie materiałów do IPN-u w celach historycznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera,
  • znajomość przepisów Zarządzenia Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
  • znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • znajomość przepisów Zarządzenia Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji,
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, w tym m.in. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Ustawa z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych, Ustawa z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w zw. z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości, Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/680 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez właściwe organy do celów zapobiegania przestępczości, prowadzenia postępowań przygotowawczych, wykrywania i ścigania czynów zabronionych i wykonywania kar, w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylająca decyzję ramową Rady 2008/977/WSiSW
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs archiwisty.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Recepcji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Ochota, aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Jesteś najlepszym kandydatem na to stanowisko, jeśli: posiadasz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta i/lub administracji, znasz język angielski na poziomie komunikatywnym - warunek konieczny, lubisz współpracować z ludźmi, a nawiązywanie kontaktów nie stanowi dla Ciebie problemu,...
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...