Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Instytut Fizyki PAN
Warszawa
praca stacjonarna
1968 dni temu
Ogłoszenie numer: 2317083, z dnia: 2019-02-25

Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk z siedzibą przy al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

zatrudni osobę na stanowisko:

Archiwista
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Zadania:

Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu

 

Opis stanowiska:

  • prowadzenie archiwum Instytutu Fizyki PAN zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej, instrukcji archiwalnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt (w tym porządkowanie zasobu archiwalnego, przyjmowanie dokumentów do archiwum, wypożyczanie dokumentów z archiwum, sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum);
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentów do przekazania do archiwum Instytutu;
  • brakowanie dokumentacji
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność pracy z pakietem MsOffice
  • Zdolności analityczne
  • Systematyczność, dokładność, umiejętność organizacji pracy
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Przyjazną atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.