Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: CEN/255/10/2017
Główne zadania:
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do Archiwum Własnego Banku (AWB)
- przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych do AWB od aktotwórców albo ich sukcesorów
- przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji
- wycofywanie akt z ewidencji AWB w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej
- udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji osobom upoważnionym
- przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego
- inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego w przypadku państwowego zasobu archiwalnego lub zgody aktotwórcy/sukcesora w przypadku akt wchodzących, w skład niepaństwowego ewidencjonowanego zasobu archiwalnego
- profilaktyka i wykonywanie podstawowych zabiegów konserwatorskich
- sporządzanie, na polecenie archiwum państwowego, dodatkowych pomocy ewidencyjnych (np. inwentarzy, indeksów, skorowidzów itp.) dla materiałów archiwalnych
- wykonywanie zaleceń pokontrolnych z zakresu zadań archiwum
- znajomość i stosowanie obowiązujących w przeszłości i obecnie w jednostce organizacyjnej systemów kancelaryjnych
- stałe pogłębianie kwalifikacji zawodowych
- realizacja zadań z wykorzystaniem systemów informatycznych i aplikacji funkcjonujących w banku – w zakresie nadanych uprawnień
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego specjalistycznego (historia – archiwistyka) lub średniego i kursu kancelaryjno-archiwalnego I i II stopnia
- minimum 3 - letniego doświadczenia w prowadzeniu i zarządzaniu archiwum zakładowym lub 5 –letniego w przypadku prowadzenia archiwum podręcznego
- znajomości najważniejszych aktów prawnych regulujących postępowanie z dokumentacją (prawo archiwalne)
- znajomości normatywów kancelaryjno-archiwalnych (przepisy kancelaryjno-archiwalne)
- znajomości systemów kancelaryjnych
- znajomości podstawowych pojęć w terminologii archiwalnej (Polski Słownik Archiwalny)
- wysokich umiejętności komunikatywnych
- dobrej znajomości pakietu MS Office, znajomość MS Excel będzie dodatkowym atutem
- umiejętności pracy zespołowej i pod presją czasu
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.