VOTUM S.A. jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej podmiotem oferującym kompleksową pomoc w sprawach odszkodowawczych. W ciągu jedenastu lat działalności firma reprezentowała w sporach z ubezpieczycielami liczne grono zadowolonych Klientów. Zaufało nam ponad 200 000 osób. Spółka w grudniu 2010 roku zadebiutowała na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm VOTUM S.A. ugruntowało swoją pozycję na rynku odszkodowań. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Archiwisty należeć będzie archiwizowanie i wydawania akt dokumentów, weryfikacja akt spraw kierowanych do archiwum, kwerenda dokumentacji archiwalnej, bieżący kontakt z klientem wewnętrznym oraz uzupełnianie danych w systemie informatycznym.
-
wykształcenie wyższe lub rozpoczęte studia - atutem będzie wykształcenie kierunkowe (archiwistyka, administracja, prawo),
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność szybkiego reagowania na zapotrzebowanie zgłaszane z innych zespołów,
-
umiejętność współpracy ze wszystkimi zespołami w obrębie organizacji,
-
umiejętność pracy pod presją czasu z zachowaniem dokładności w wykonywaniu zadań,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
-
odpowiedzialność i zaangażowanie,
-
doświadczenie w pracy w archiwum oraz prawo jazdy kat. B będzie istotnym atutem,
-
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku.
-
pracę w stabilnej spółce notowanej na GPW,
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne,
-
przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
-
pakiet socjalny,
-
miejsce pracy zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.