Kome Polska Sp. z o.o. zajmuje się generalnym wykonawstwem obiektów budowlanych, szczególnie budynków przemysłowych, magazynowych i użyteczności publicznej.
Specjalizujemy się w inwestycjach typu "zaprojektuj i wybuduj", gdzie w ramach jednej kompleksowej umowy, opracowujemy projekt, załatwiamy wszystkie formalności i realizujemy obiekt pod klucz.
Siedziba Firmy mieści się w Warszawie, a inwestycje prowadzone są na terenie całego kraju oraz poza granicami. Od rozpoczęcia działalności w 2005 roku, zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy obiekty o łącznej powierzchni ponad 400.000 m2. Posiadamy własne biuro projektowe, w którym pracuje Zespół doświadczonych architektów, konstruktorów, projektantów instalacji i kosztorysantów.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie procesu projektowego od koncepcji do projektu wykonawczego,
- analiza oraz optymalizacja rozwiązań projektowych,
- prowadzenie koordynacji międzybranżowej,
- nadzór na prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów: kierunek architektura,
- znajomość przepisów techniczno-budowlanych,
- minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu od fazy koncepcyjnej do wykonawczej,
- umiejętność sporządzania rysunków technicznych i wykonawczych,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz współpracy w Zespole,
- biegła znajomość programu AutoCAD i/lub Revit,
- sprawne wykonywanie powierzonych zadań, dokładność, skrupulatność,
- umiejętność pracy przy kilku różnych projektach w tym samym czasie.
Oferujemy:
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- niezbędne narzędzia pracy,
- elastyczne formy zatrudnienia w zależności od preferencji,
- pracę w zgranym Zespole i partnerskie podejście,
- możliwość dalszego rozwoju w firmie (w tym możliwość zrobienia uprawnień) oraz pracę przy realizacji ciekawych projektów,
- świadczenia dodatkowe m. in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, PPK,
- pracę stacjonarną w naszym biurze przy stacji Metro Wilanowska.