- Rozwój nowoczesnych usług głosowych, wideo i płatniczych w środowiskach tradycyjnych i zwirtualizowanych.
- Udział w opracowaniu projektów i założeń technicznych oraz współpraca z klientem wewnętrznym w procesie definiowania wymagań i specyfikacji rozwoju usług i aplikacji.
- Nadzór nad wykonaniem, akceptacja aktualizacji, udział w instalacjach, konfiguracji, diagnozowanie problemów technicznych oraz testowanie usług i aplikacji.
- Współpraca techniczna z czołówką krajowych i globalnych dostawców usług mobilnych i płatniczych.
- Analiza specyfikacji rozwiązań oferowanych przez partnerów usługowych oraz dostawców i opracowywanie rekomendacji.
- Jesteś absolwentem studiów o profilu technicznym (informatyka, sieci komputerowe, telekomunikacja).
- Masz praktyczne doświadczenie w obszarze integracji technicznej usług i aplikacji mobilnych - w tym problematyki związanej z integracją systemów poprzez różnorodne API, REST, Soap.
- Posiadasz wiedzę w zakresie i znajomość:
- architektury sieci mobilnych i systemów IT,
- technologii sieciowych,
- Baz danych,
- Linux.
- Potrafisz przełożyć wymagania biznesowe na rozwiązania techniczne – posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem wewnętrznym.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (rozmowy z dostawcami, przygotowywanie materiałów technicznych).
- Potrafisz pracować zespole, także w środowisku międzynarodowym.
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.