specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Pełna odpowiedzialność za procesy księgowe firmy, Rozliczenia podatkowe i rachunkowe (VAT, CIT), Przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, Zarządzanie księgami i dokumentacją zgodnie z przepisami, Kontakt z instytucjami zewnętrznymi jak GUS czy ZUS, Analiza...
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres zadań podstawowych: nadzór nad danymi z zakresu gospodarki materiałowej, kosztów robocizny oraz maszyn i urządzeń, w tym bieżąca i okresowa kontrola kwalifikacji kosztów rejestrowanych w poszczególnych działach Spółki, przygotowywanie zestawień, raportów, danych, opracowywanie...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
Twój zakres obowiązków: Monitoring sytuacji finansowej przedsiębiorstw oraz ustanawiania zabezpieczeń. Weryfikacja dokumentacji kredytowej Klientów Banku. Odpowiedzialność za jakość przydzielonego portfela kredytowego. Ustalanie kategorii ryzyka oraz określanie poziomu rezerw celowych....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML/CFT). Analiza transakcji Klientów w celu typowania transakcji podejrzanych – obsługa alertów. Aktualizacja tzw. listy sankcyjnej, w tym weryfikacja stron...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Zadania: Codzienne uzgadnianie wyciągów bankowych. Prace związane z należnościami (AR), takie jak uzgadnianie faktur, księgowanie typowych transakcji. Uzgadnianie kont księgowych (GL). Regularna komunikacja z punktami sprzedaży we Francji oraz z centralą. Możliwość kontaktu z klientami...
Prowadzenie rozliczeń z klientami, brokerami, agentami i koasekuratorami oraz właściwymi obszarami Spółki; Ewidencjonowanie danych w systemach, m.in.: polisy, faktury, rachunki oraz weksle; Obsługę składki zaległej poprzez weryfikację stanu zaległości, prowadzenie wyjaśnień z klientami...
Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem zawodowym na stanowisku: Team Leader działu AR- z biegłą znajomością języka angielskiego.
Stanowisko
Zarządzanie zespołem specjalistów ds. należności
Codzienne nadzorowanie oraz aktywne wspieranie pracy działu w codziennych zadaniach
Wsparcie merytoryczne oraz zapewnienie poprawności i terminowości realizowanych przez zespół zadań
Optymalizacja procesów oraz zasobów
Wspieranie działu przy procesach migracji
Budowanie długotrwałych relacji z klientami wewnętrznymi
Wymagania
Min. 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości, mile widziane doświadczenie w strukturach SSC
Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu księgowym/finansowym lub ekonomicznym
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Znajomość systemu SAP
Bardzo dobra znajomość MS Office
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, znajomość drugiego języka obcego – będzie dodatkowym atutem,
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Co oferujemy
Stabilne zatrudnienie
Możliwość rozwoju kwalifikacji w międzynarodowym środowisku
Przyjazne środowisko pracy oraz rozwinięta kultura organizacyjna
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Pełna odpowiedzialność za procesy księgowe firmy, Rozliczenia podatkowe i rachunkowe (VAT, CIT), Przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, Zarządzanie księgami i dokumentacją zgodnie z przepisami, Kontakt z instytucjami zewnętrznymi jak GUS czy ZUS, Analiza...
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres zadań podstawowych: nadzór nad danymi z zakresu gospodarki materiałowej, kosztów robocizny oraz maszyn i urządzeń, w tym bieżąca i okresowa kontrola kwalifikacji kosztów rejestrowanych w poszczególnych działach Spółki, przygotowywanie zestawień, raportów, danych, opracowywanie...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
Twój zakres obowiązków: Monitoring sytuacji finansowej przedsiębiorstw oraz ustanawiania zabezpieczeń. Weryfikacja dokumentacji kredytowej Klientów Banku. Odpowiedzialność za jakość przydzielonego portfela kredytowego. Ustalanie kategorii ryzyka oraz określanie poziomu rezerw celowych....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML/CFT). Analiza transakcji Klientów w celu typowania transakcji podejrzanych – obsługa alertów. Aktualizacja tzw. listy sankcyjnej, w tym weryfikacja stron...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Zadania: Codzienne uzgadnianie wyciągów bankowych. Prace związane z należnościami (AR), takie jak uzgadnianie faktur, księgowanie typowych transakcji. Uzgadnianie kont księgowych (GL). Regularna komunikacja z punktami sprzedaży we Francji oraz z centralą. Możliwość kontaktu z klientami...
Prowadzenie rozliczeń z klientami, brokerami, agentami i koasekuratorami oraz właściwymi obszarami Spółki; Ewidencjonowanie danych w systemach, m.in.: polisy, faktury, rachunki oraz weksle; Obsługę składki zaległej poprzez weryfikację stanu zaległości, prowadzenie wyjaśnień z klientami...