Fundacja GAJUSZŁódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87
praca stacjonarna
menedżer kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Planowanie finansowe i budżetowanie (CAPEX, OPEX). Kontrolowanie wyników finansowych. Optymalizacja struktury kosztów i analiza rentowności. Nadzór nad obszarem księgowości, kontrolingu oraz zakupów. Koordynacja nad zamknięciem miesiąca finansowego, przedstawienie...
specjalista mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Kierowanie Działem Księgowości. Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji Spółki z o.o. Zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego. Przygotowywanie deklaracji podatkowych i obligatoryjnych raportów. Kontrola i uzgodnienia...
Strategic Leadership: Define and execute the DOP platform roadmap, aligning it with business objectives and financial targets. Identify and capitalize on new business opportunities leveraging platform capabilities. Operational Excellence: Ensure 24/7 system availability and stability, overseeing...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Obowiązki: Zarządzanie procesami finansowymi oraz kontrola procesów operacyjnych pod kątem zgodności, dokumentacji projektowej, technicznej i finansowej w obszarze projektów realizowanych na rzecz klientów; Wsparcie w prowadzeniu ewidencji, dokumentacji i rozliczeniu oraz raportowaniu danych...
About the position: As the Finance Entity Accounting & Reporting Team Lead for Poland and Eastern Europe, you’ll lead a high-performing team responsible for IFRS, statutory reporting, and FP&A. This impactful role drives accuracy, compliance, and collaboration with auditors, while streamlining...
What will you do - Responsibilities: Ensure that the control framework is consistent with JSOX rules and best practice Maintenance of the change management process by assistance in evaluation of business and IT process changes to identify financial risks and evaluate its probable impact Evaluation...
AR Manager in SSC (start up)
Łódź
Nr Ref.: 1042975
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Our Client, a leading international company that is going to build its SSC in Łódź is currently looking for Accounts Receivable Process Manager.
A successful candidate will be responsible for managing team of leaders and accountants. The main task of the Manager will be maximizing effectiveness of processes, motivating team and managing the communication between subordinates and other departments. The Manager will have to provide knowledge in order to transfer, improve and optimize AR process.
An ideal candidate for this vacancy has minimum 3 years of experience in accountancy and 3 year experience in managing a team, preferably in a Shared Service Center/ Business Process outsourcing company. Higher education in the area of accountancy or finance as well as fluent English is a must. A candidate has to be excellent user of SAP and MS Office. A candidate must be willing to develop his team leading skills as well as be goal oriented.
Our Client offers interesting and challenging job in international environment and possibility of work in foreign languages. Development opportunities as well as attractive salary and benefits are provided.
Fundacja GAJUSZŁódź, ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 87
praca stacjonarna
menedżer kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Stanowisko, które Ci oferujemy, to funkcja Zastępcy Dyrektora Administracyjno-Finansowego – rola, która wymaga osoby z szerokimi kompetencjami, zarówno w obszarze zarządzania ludźmi (specjalistami w swojej dziedzinie), jak i strategicznego podejścia do finansów i technologii. Idealny...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Planowanie finansowe i budżetowanie (CAPEX, OPEX). Kontrolowanie wyników finansowych. Optymalizacja struktury kosztów i analiza rentowności. Nadzór nad obszarem księgowości, kontrolingu oraz zakupów. Koordynacja nad zamknięciem miesiąca finansowego, przedstawienie...
specjalista mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Kierowanie Działem Księgowości. Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji Spółki z o.o. Zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego. Przygotowywanie deklaracji podatkowych i obligatoryjnych raportów. Kontrola i uzgodnienia...
Strategic Leadership: Define and execute the DOP platform roadmap, aligning it with business objectives and financial targets. Identify and capitalize on new business opportunities leveraging platform capabilities. Operational Excellence: Ensure 24/7 system availability and stability, overseeing...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Obowiązki: Zarządzanie procesami finansowymi oraz kontrola procesów operacyjnych pod kątem zgodności, dokumentacji projektowej, technicznej i finansowej w obszarze projektów realizowanych na rzecz klientów; Wsparcie w prowadzeniu ewidencji, dokumentacji i rozliczeniu oraz raportowaniu danych...
About the position: As the Finance Entity Accounting & Reporting Team Lead for Poland and Eastern Europe, you’ll lead a high-performing team responsible for IFRS, statutory reporting, and FP&A. This impactful role drives accuracy, compliance, and collaboration with auditors, while streamlining...
What will you do - Responsibilities: Ensure that the control framework is consistent with JSOX rules and best practice Maintenance of the change management process by assistance in evaluation of business and IT process changes to identify financial risks and evaluate its probable impact Evaluation...