CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego klienta, działającego w obszarze badań marketingowych, poszukujemy osoby na stanowisko Application Support Specialist w zespole Client Support, który wspiera aplikacje zbierające dane na temat zachowań konsumentów. Obecnie z tego rozwiązania korzystają firmy z 37 krajów na całym świecie.
Będziesz odpowiedzialny za:
- wsparcie istniejących usług (aplikacji), odpowiadając na zapytania klientów wewnętrznych i troubleshooting.
- Będziesz ściśle współpracował z twoim zespołem i innymi jednostkami w całej firmie,
- uczestnictwo w nowych projektach - zbieranie wymagań,
- raportowanie luk w procesie implementacji, proponowanie rozwiązań,
- zapewnienie sprawnego przepływu danych w aplikacji,
- przygotowanie dokumentacji technicznej,
- testowanie niektórych rozwiązań.
Będziesz doskonałym kandydatem jeżeli posiadasz:
- umiejętności analityczne,
- wysoką kulturę osobista i doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- nastawienie na pracę z klientem biznesowym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym - płynność w mowie i piśmie
oraz takie umiejętności techniczne: - wiedza na temat systemów i struktury danych,
- znajomość jednego z języków skryptowych: Perl, batch, VBScript,
- doświadczenie w pracy z produktami rodziny Windows server (IIS oraz SQL),
- doświadczenie z rozwiązaniami VMWare do wirtualizacji,
- Doskonała znajomość MS Excel,
- wiedza na temat Linux OS będzie dużym plusem,
- ceryfikat ITIL również będzie dużym plusem.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pakiet benefitów (opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie),
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- pracę w standardowych godzinach biurowych - 9-17, nie pracujesz w weekendy, święta i na zmiany.