Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Gliwice
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Poszukujemy osób na stanowisko Application Support Engineer, które są gotowe w systemie 24/7 wspierać klientów w codziennym użytkowaniu aplikacji i posłużą swoją wiedzą na polu ciągłych usprawnień w tym zakresie.
Idealnie, gdybyś miał/miała doświadczenie w Application Support. Jeśli zaś stawiasz pierwsze kroki, ale interesuje Cię to zagadnienie i płynnie posługujesz się językiem angielskim, zostanie zapewnione Ci wsparcie na start.
Oczekwania:
- Doświadczenie we wsparciu aplikacji (1-3 lata)
- Znajomość języka skryptowego (np. Groovy) i składnię języka SQL
- Doświadczenie w realizacji zadań w oparciu o ITIL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Analitycznie podejście do problemów, zawsze szukając najpierw ich przyczyny
Oferujemy:
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Okazjonalną możliwość pracy zdalnej
- Pakiet benefitów (Multisport, opieka medyczna Luxmed,)
- Możliwość udziałów w szkoleniach oraz konferencjach branżowych
- Kurs języka angielskiego
- Elastyczne godziny pracy
- Doskonałej jakości sprzęt do pracy – komputer ze stacja dokującą, wysokiej klasy monitor oraz wszelkie niezbędne peryferia
Obowiązki:
- Biznesowe i techniczne wsparcie użytkowników aplikacji w zakresie rozwiązywania problemów (związanych z błędami danych i błędami aplikacji) oraz integracji systemów upstream i downstream
- Bycie drugą linią wsparcia dla przychodzących zgłoszeń
- Odpowiedzialność za tworzenie i utrzymywanie knowledge base