Naszym klientem jest międzynarodowa firma z amerykańskim kapitałem z branży retail i e-commerce - wiodący gracz na rynku światowym w swojej branży.
Na tym stanowisku będziesz ściśle współpracować z użytkownikami końcowymi aplikacji biznesowych używanych wewnątrz firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości, stabilności i poprawności ich działania. Osoba ta będzie również odgrywać kluczową rolę w rozwoju, testowania i wdrażaniu udoskonaleń istniejących i tworzeniu nowych aplikacji.
Zakres obowiązków:
• Działanie jako 3. linia wsparcia dla aplikacji biznesowych używanych w firmie;
• Zapewnienie stabilności oprogramowania i ciągłe ulepszanie usług poprzez identyfikację obszarów wymagających poprawy;
• Przekładanie częstszych problemów na instrukcje, które mogą być realizowane przez 2 linie wyparcia;
• Rozwój narzędzi i procesów mających na celu usunięcie lub zmniejszenie nawracających błędów;
• Identyfikacja tzw "wąskich gardeł" aplikacji (równoważenie obciążenia, wprowadzanie upgradów);
• Testowanie i wdrażanie aktualizacji;
• Udział w projektach w celu ulepszenia istniejących oraz wdrażania nowych aplikacji;
• Instalacja, konfiguracja i tworzenie nowych serwerów aplikacji i baz danych.
Oczekiwania:
• Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
• Doświadczenie z MS SQL na poziomie Admin;
• Praktyczne doświadczenie w pisaniu złożonych zapytań SQL;
• Umiejętność pracy w środowisku multi-user;
• Doświadczenie w testowaniu aplikacji webowych;
• Rozumienie architektury klient-serwer;
• Znajomość narzędzi do zarządzania incydentami (np Remedy, Jira, ServiceNow);
• Mocna umiejętność interpretowania i rozwiązywania problemów;
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym zespole.
Mile widziane:
• Znajomość języka niemieckiego będzie atutem;
• Znajomość z XML i XPath;
• Doświadczenie z MS SCCM.
Oferta:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Pakiet relokacyjny;
• Opieka medyczna - w całości pokryta przez pracodawcę;
• Ubezpieczenie na życie;
• Karta Multisport;
• Elastyczny czas pracy;
• Parking, szatnia i prysznice dla rowerzystów;
• Realna perspektywa rozwoju zawodowego.
Prosimy o CV w j.angielskim.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.