Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w niepełnym wymiarze czasu jako:
Zadania:
- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych ze wskazaną grupą odbiorców (badania ilościowe),
- transkrypcja wywiadów (przepisywanie nagrań wywiadów z badań jakościowych),
- realizacja powyższych zadań zgodnie z ustalonym standardem.
Od kandydatów oczekujemy:
- łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji,
- dokładności i rzetelności,
- dobrej dykcji,
- pozytywnego nastawienia i motywacji do pracy,
- mile widziane doświadczenie w zakresie telefonicznego kontaktu z klientem.
Oferujemy:
- umowę zlecenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i poznania podstawowych zasad funkcjonowania rynku farmaceutycznego u lidera rynkowego,
- uczestnictwo w ciekawych projektach badawczych,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
- Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.