Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/258/11/2017
Główne zadania:
- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z klientami korporacyjnymi dotyczących jakości obsługi i poziomu satysfakcji klientów
- weryfikacja i analiza zadowolenia klientów i konkurencyjności Banku w kluczowych dla klientów zakresach
- budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z klientami
Oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego
- komunikatywności
- wysokiej motywacji do pracy i pozytywnego nastawienia
- motywacji do poznania specyfiki pracy z Klientami korporacyjnymi
- poprawnej wymowy
- podstawowej znajomości pakietu MS Office
- dyspozycyjności (praca w godzinach 8-16 lub 9-17)
Oferujemy:
- okazję do sprawdzenia się w kontakcie z Klientami, którzy wyrazili zgodę na przeprowadzenie z nimi ankiety
- stabilność zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie (umowa zlecenia)
- szkolenia przygotowujące do pracy
- miłą i sympatyczną atmosferę pracy
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.