Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Analityk
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie raportów, analiz i optymalizacja procesów w firmie Rossmann,
- Analiza danych historycznych, trendów i sezonowości,
- Przygotowywanie, monitorowanie i interpretacja wskaźników,
- Rozwój narzędzi wspierających analizy i raportowanie efektywności,
- Przygotowywanie liczbowych i graficznych prezentacji danych dla kierownictwa,
- Udział w projektach, jak również samodzielne ich prowadzenie.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Excel wymagany na poziomie zaawansowanym),
- Język angielski – średniozaawansowany
- Doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku związanym z planowaniem, analizami lub optymalizacją,
- Umiejętność pracy z dużą ilością danych pochodzących z różnych źródeł,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu i elastyczność w reagowaniu na zmieniające się otoczenie biznesowe,
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania relacji, otwartość i pro-aktywność w podejmowanych zadaniach,
- Doświadczenie w pracy z dużą ilością danych (Big Data),
- Znajomość VBA i MS SQL mile widziana.
Zatrudnionym osobom oferujemy:
- Realny wpływ na rozwój kluczowych projektów w firmie,
- Pracę w zespole przy dużych projektach z wykorzystaniem nowoczesnych technologii,
- Pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
- Pozytywnie zakręcony sposób spędzania czasu wolnego – nurkowanie, jazda konna, warsztaty kulinarne, kursy tańca...,
- Pracę dla niekwestionowanego lidera w swojej branży.