• Realizacja procesu alokacji wpłat;
• Realizacja procedury dokumentowania korekt CIT dla urzędu skarbowego z zakresu sprzedaży bilingowej;
• Nadzór nad płatnościami oraz weryfikacja naliczonych odsetek;
• Wystawianie not odsetkowych;
• Wystawianie wezwań do zapłaty;
• Przekazanie plików odsetek wystawionych do zaksięgowania;
• Pobieranie plików interfejsowych oraz raportów po fakturowaniu z NSRM HP-DC;
• Współpraca z księgowością w zakresie księgowania dokumentów finansowych;
• Przekazywanie i kontrola dokumentów finansowych do zaksięgowania;
• Tworzenie przepływów pieniężnych krótko i długoterminowych;
• Udział w procesie tworzenia memoriałów i zamknięcie miesiąca;
• Rozwijanie narzędzi wspierających procesy raportowe oraz proces tworzenia memoriałów;
• Tworzenie raportów cyklicznych i ad hoc.
• Osoby z wykształceniem średnim/wyższym (ekonomiczne, finanse, rachunkowość, informatyka);
• Znajomość systemu operacyjnego Windows;
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Access);
• Język angielski - poziom średnio zaawansowany;
• Mile widziana znajomość VBA.
• Pracę w dynamicznym zespole;
• Możliwość rozwoju osobistego;
• Udział w ciekawych projektach;
• Zatrudnienie w oparciu o dogodną formę umowy za pośrednictwem firm partnerskich.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.