Naszym klientem (docelowym Pracodawcą kandydata) jest firma produkcyjna z branży motoryzacyjnej.
Analityk Zgodności – Dział Finansowy
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr ref.: 3854HT
Celem stanowiska jest przeglądać i wspierać zakłady za pomocą macierzy ryzyka i kontroli, przekazywać informacje zwrotne lokalizacjom i kontrolować proces dostosowywania.
Audyt wewnętrzny:
- zgłoszenie braków w systemie zarządzania kontrolą wewnętrzną (po zakończeniu macierzy ryzyka i kontroli),
- zarządzanie działaniami uzupełniającymi w celu podjęcia działań naprawczych.
Opinie poaudytowe:
- opracowanie recenzji BS zgodnie z planem dla lokalizacji w Europie,
- opracowanie raportu podsumowującego (w PowerPoint), szczegółowych wyników przeglądu (Excel) i planów działania (Excel) dla Regional FD, lokalnego FM i Dyrektora ds. Zgodności Działu w ciągu jednego tygodnia od przeglądu BS,
- zorganizowanie i przeprowadzenie przeglądów w Divisional Global FD, Regional FD i Divisional Compliance Director w ciągu dwóch tygodni od przeglądu BS.
Weryfikacja:
- wykonanie czynności kontrolnych w lokalizacjach zgodnie z uzgodnionym planem i przekazanie do Regionalnego Dyrektora ds. Zgodności i Działu Zgodności.
Raportowanie:
- monitorowanie terminowego składania kwartalnego raportu z przeglądu finansowego dla Europy za poszczególne miesiące,
- skonsolidowanie zakładek w kwartalnym raporcie z przeglądu finansowego dla Europy i zgłoszenie zgodnie z harmonogramem (co miesiąc),
- monitorowanie terminowego składania raportów kwartalnych dla lokalizacji w Europie,
- pełny kwartalny raport z przeglądu finansowego z komentarzami na temat różnic bilansowych dla Europy – zgodnie z harmonogramem dywizji (kwartalnie),
- dostarczenie miesięcznego raportu ze zbiorczymi ustaleniami dla regionu. Dystrybucja: Global Compliance Director i Regional FD.
Wspieranie Grupy:
- szkolenie pracowników regionalnych w zakresie działań kontrolnych i wymagań,
- przekazanie wszystkich odpowiednich wytycznych, dotyczących zasad i procedur dla każdej odpowiedniej lokalizacji,
- dziel się najlepszymi praktykami w różnych zakładach,
- określenie możliwości standaryzacji,
- wsparcie wdrażania standardowych procesów i procedur.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub prawnicze,
- minimum 2 lata doświadczenia w zakresie zgodności w globalnym biznesie,
- dobre zrozumienie zgodności, kwestii regulacyjnych,
- doświadczenie w zarządzaniu wieloma projektami w różnych ramach czasowych,
- umiejętność zweryfikowania problemu i określenie najlepszych sposobów działania, biorąc pod uwagę wpływy wewnętrzne i zewnętrzne,
- zaawansowany angielski w mowie i piśmie,
- dbałość o szczegóły, systematyczność,
- dobre umiejętności komunikacyjne,
- bardzo dobra obsługa pakietu Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word),
- możliwość podróżowania 2 tygodnie miesięcznie jako minimum zgodnie z wymaganiami.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w organizacji międzynarodowej,
- kartę Multisport,
- pakiet prywatnej opieki medycznej,
- ubezpieczenie na życie,
- bonus wakacyjny,
- nagroda jubileuszowa,
- pakiety świąteczne.
Jesteśmy doradztwem personalnym od 1997 roku. Pomagamy ludziom i organizacjom. Kandydatom proponujemy nowe możliwości zawodowe i oferujemy wsparcie w znalezieniu pracy zgodnej z wartościami, pasjami, kwalifikacjami i doświadczeniem. W związku z zapytaniami naszych klientów poszukujemy osób na ww. stanowisko. W przypadku zbieżności preferencji z wymaganym profilem przedstawimy kandydatom wybrane oferty.
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności doradztwa personalnego - wpis pod numerem 14300.
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności doradztwa personalnego - wpis pod numerem 14300.