Jesteśmy firmą telekomunikacyjną obecną na rynku od 1993 roku. Realizujemy projekty dla firmy Nokia – lidera nowoczesnych technologii. Wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalne i rzetelne podejście do powierzonych zadań sprawiają, że firma może zaoferować szeroki wachlarz usług świadczonych na najwyższym poziomie. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą, integracji i utrzymania systemów oraz procesów produkcyjnych. Nasz zespół wsparcia technicznego codziennie obsługuje klientów zagranicznych na całym świecie. Naszym celem jest zapewnienie klientowi wsparcia w osiąganiu celów biznesowych.
Dział Global Welcome Center świadczy usługi dla klientów zagranicznych w zakresie utrzymania i zarządzania usługami oraz serwisu gwarancyjnego. Analityk zgłoszeń serwisowych odpowiedzialny jest za przyjmowanie zgłoszeń przychodzących, przekazywanie zgłoszeń do realizacji, koordynowanie i monitorowanie przebiegu realizacji zgłoszenia oraz eskalowanie problemów.
- Utrzymanie i rozwój dobrych kontaktów z klientem,
- Rejestracja zgłoszeń przychodzących w systemie oraz przekazanie ich do realizacji,
- Monitorowanie zgodności obsługi zgłoszenia,
- Koordynowanie przebiegu i raportowanie w systemie przebiegu realizacji zgłoszenia,
- Rejestracja opinii klientów dotyczącej jakości serwisu świadczonego przez firmę.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość języka włoskiego/francuskiego (min. B2),
- Umiejętność pracy w zespole,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Dokładność i sumienność.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, premię kwartalną, bonusy na karty sodexo,
- Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej oraz ubezpieczenia na życie,
- Pizza day, spotkania integracyjne,
- Taxi card,
- Szkolenie wstępne (w ramach umowy o pracę), przed rozpoczęciem pracy na stanowisku,
- Program poleceń pracowniczych,
- Możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu na stanowisko,
- Możliwość doskonalenia umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem,
- Międzynarodowe środowisko pracy w firmie o zasięgu globalnym,
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego.