Zatrudniając ponad 2000 inżynierów, Sii jest liderem wśród dostawców usług IT i inżynierii. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą oraz integracji i utrzymania systemów. Zatrudniamy ludzi z pasją i pracujemy dla najlepszych!
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko
Analityk Wsparcia Systemu (II linia wsparcia)
Miejsce pracy: Poznań
ZADANIA
- Wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z wykorzystaniem aplikacji w podległym obszarze
- Gwarantowanie wysokiej jakości i ciągłości usług informatycznych
- Prowadzenie ewidencji zgłoszeń serwisowych w aplikacji HP Service Manager zgodnie z ITIL
- Współpraca z globalnymi zespołami wsparcia
- Współpraca z klientem wewnętrznym podczas realizacji projektów
- Praca z dokumentacją techniczną i procesową
- Tworzenie dokumentacji, bazy wiedzy z zakresu wspieranych aplikacji
- Tworzenie raportów i analiz
WYMAGANIA
- Mile widziane wykształcenie wyższe (najchętniej na kierunku Informatyka lub pokrewnych)
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej ze wsparciem systemów/aplikacji na II linii wsparcia
- Dobra znajomość baz danych Oracle
- Praktyczna znajomość metodologii ITIL ze szczególnym uwzględnieniem Incident Management, Change Management, Knowledge Management
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętności analityczne stosowane do rozwiązywania skomplikowanych problemów
- Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu dokumentacją techniczną
OFERUJEMY
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów dla liderów z sektora telekomunikacyjnego, farmaceutycznego, ubezpieczeniowego, bankowo-finansowego i innych
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny pakiet socjalny
- Doskonałą atmosferę pracy