Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
Kluczowe zadania na stanowisku:
- Rozwój i utrzymywanie systemu obiegu dokumentów
- Monitorowanie systemu oraz reagowanie na problemy (analiza danych, analiza błędów, optymalizacje)
- Przygotowywanie analiz biznesowych i technicznych, testy
- Projektowanie, konfigurowanie, uruchamianie przepływów pracy oraz zarządzanie dokumentami
- Wykonywanie prac konfiguracyjnych, administracyjnych i deweloperskich w zakresie platformy IBM FileNet
- Aktywna współpraca z członkami zespołu produktowego oraz użytkownikami końcowymi (wsparcie i szkolenia)
Wymagania:
- Około 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Praktyczna wiedza w zakresie rozwoju i utrzymania platformy IBM Filenet
- Znajomość IBM FileNet CPE,IBM Content Navigator, IBM Case Manager
- Praktyczna wiedza w zakresie systemu obiegu dokumentów
- Znajomość środowiska serwerów aplikacyjnych
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
Dodatkowym atutem będzie:
- Podstawowe doświadczenie w programowaniu Java (J2EE), JavaScript
- Znajomość technologii Dojo Toolkit, Ajax, JQuerry
- Znajomość platformy Eclipse
- Podstawowa znajomość SQL, Oracle
- Doświadczenie w pracy w metodologii SCRUM
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie z możliwością długotrwałej współpracy
- Możliwości rozwoju wewnątrz struktury Inter Cars
- Praca z dogodnej lokalizacji (Galeria Młociny/Stacja Metra Młociny)
- Możliwość pracy hybrydowej
- Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkach
- Pracę w zespole doświadczonych osób dzielących, się wiedzą
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia