Analityk w zespole wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ES/TP/A/273/1021
Opis stanowiska
- Przygotowywanie raportów i analiz na danych opisujących funkcjonowanie kanałów sprzedaży B2B (wolumeny, wartość, efektywność, prowizje).
- Analiza i raportowanie informacji dotyczących bieżących działań związanych ze sprzedażą i realizacją celów.
- Określanie potrzeb raportowych oraz organizacja obszaru raportowego.
- Wsparcie analityczne projektów prowadzonych w obszarze B2B.
- Zarządzanie procesami aktualizacji baz danych.
- Wsparcie w tworzeniu, komunikowaniu oraz rozliczaniu planów sprzedaży.
- Wsparcie procesu reklamacji systemów prowizyjnych i motywacyjnych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (licencjat/magister) lub dyspozycyjni studenci przed dyplomem: metody ilościowe, ekonometria, statystyka, ekonomia, finanse, matematyka, fizyka lub inne nauki ścisłe.
- Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point), mile widziana podstawowa znajomość struktur bazodanowych.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Inicjatywa, kreatywność, wnikliwość i rozwinięte zdolności komunikacyjne.
- Mile widziana praktyczna znajomość języka zapytań SQL lub VBA albo innego języka programowania.
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
To oferujemy
- Przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą.
- Umowa na zastępstwo.
- Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych poprzez różne formy podnoszenia kwalifikacji.