- Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Procesujemy blisko 1,5 mld transakcji bezgotówkowych rocznie.
- Obsługujemy transakcje dla ponad 358 tys. terminali POS, również dla Klientów z Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Hiszpanii.
- eService to najszybciej rozwijająca się firma w obszarze transakcji bezgotówkowych w Polsce.
- Nasza firma należy do amerykańskiej spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Dołącz już dziś do eService jako:
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba współpracująca będzie odpowiedzialna za:
- monitorowanie działań użytkowników w systemach informatycznych i wykrywanie naruszeń dotyczących bezpieczeństwa IT,
- korelację i analizę zdarzeń z systemów źródłowych,
- obsługę incydentów bezpieczeństwa IT,
- rozwój i utrzymanie systemów wspomagających monitorowanie bezpieczeństwa IT,
- udział w tworzeniu i rozwijaniu standardów bezpieczeństwa informatycznego firmy,
- współpracę z innymi jednostkami biznesowymi w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, wdrażanie i monitorowanie najlepszych rozwiązań, praktyk oraz standardów bezpieczeństwa,
- zapewnienie świadczenia usług w zgodzie z przepisami i regulacjami obowiązującymi poszczególne podmioty Korporacji.
Wymagania:
- praktyczne doświadczenie w obszarze monitorowania bezpieczeństwa IT z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych, znajomość rozwiązań klasy SIEM oraz innych technologii i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, matematyka, elektronika lub podobne),
- gotowość do pracy w systemie zmianowym w trybie 24/7/365 (dwie 12-godzinne zmiany),
- wiedza i doświadczenie z zakresu analizy i obsługi incydentów bezpieczeństwa IT,
- dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (min. poziom B2, warunek konieczny: poziom znajomości języka będzie weryfikowany podczas rekrutacji),
- doświadczenie w zakresie analizy danych i przygotowywania raportów.
Mile widziane:
- posiadanie certyfikatów branżowych (preferowane CISSP/CISM, CEH, CSFA, GIAC Certified Incident Handler).
Oferujemy:
- Szerokie możliwości doskonalenia kompetencji zawodowych
- Rozwój w międzynarodowym środowisku spółki EVO Payments International
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- Prywatną opiekę medyczną
- Pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników i ich najbliższych
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Kartę Multisport w atrakcyjnej cenie
- Przyjazne środowisko pracy, m.in. nowoczesne biuro, pyszną kawę i świeże owoce
Czekamy na Twoje zgłoszenie
Aplikuj już teraz!