Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- monitorowanie działań użytkowników w systemach informatycznych i wykrywanie naruszeń dotyczących bezpieczeństwa IT,
- korelacja i analiza zdarzeń z systemów źródłowych,
- obsługa incydentów bezpieczeństwa IT,
- rozwój i utrzymanie systemów wspomagających monitorowanie bezpieczeństwa IT,
- udział w tworzeniu i rozwijaniu standardów bezpieczeństwa informatycznego firmy,
- współpraca z innymi jednostkami biznesowymi w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, wdrażanie i monitorowanie najlepszych rozwiązań, praktyk oraz standardów bezpieczeństwa,
- zapewnienie świadczenia usług w zgodzie z przepisami i regulacjami obowiązującymi poszczególne podmioty Korporacji.
- praktyczne doświadczenie w obszarze monitorowania bezpieczeństwa IT z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych, znajomość rozwiązań klasy SIEM oraz innych technologii i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, matematyka, elektronika lub podobne),
- gotowość do pracy w systemie zmianowym w trybie 24/7/365, (dwie 12-godzinne zmiany),
- wiedza i doświadczenie z zakresu analizy i obsługi incydentów bezpieczeństwa IT,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową - min. poziom B2 (warunek konieczny - poziom znajomości języka będzie weryfikowany podczas rekrutacji),
- doświadczenie w zakresie analizy danych i przygotowywania raportów.
- certyfikaty branżowe (preferowane CISSP/CISM, CEH, CSFA, GIAC Certified Incident Handler).
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
- ciekawe zadania i możliwość realizacji własnych ambicji zawodowych.
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych.
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.