Analityk w Dziale Kontrolingu
Adamed to firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która produkuje około 500 produktów oferowanych pacjentom w ponad 75 krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 2200 pracowników. Od 20 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową.
Adamed współpracuje naukowo z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy jest chroniona prawie 200 patentami na całym świecie.
Miejsce pracy: Pieńków
Nr ref.: 845/06/2023
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Opis stanowiska:
- Udział w procesach budżetowania, raportowania i planowania finansowego;
- Przygotowywanie raportów zarządczych, prezentacji oraz analiz dotyczących sprzedaży, kosztów, projektów, wyników firmy oraz wskaźników finansowych;
- Weryfikacja wykonania budżetów, analizowanie odchyleń;
- Formułowanie wniosków i rekomendacji w wyniku przeprowadzanych analiz;
- Dostosowania narzędzi i raportów funkcjonujących w organizacji do potrzeb biznesowych, wsparcie biznesu w planowaniu oraz weryfikacji budżetów;
- Udział w usprawnianiu procesów oraz rozwijaniu narzędzi analitycznych wspomagających procesy controllingowe;
- Praca zespołowa, dzielenie się doświadczeniem, wiedzą i pomysłami;
- Współpraca z innymi działami w obszarze Finansowym;
- Udział w projektach strategicznych obszaru Finansowego oraz całej organizacji w obszarze wdrożenia nowych systemów.
Wymagania:
- Zaawansowana znajomość MS Excel, Power Query;
- Doświadczenie w pracy w controllingu na stanowisku analitycznym lub w audycie;
- Otwartość na rozwój nowych umiejętności i poznawanie narzędzi;
- Zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków;
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej;
- Samodzielność, dobra organizacja pracy własnej;
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczny, finansowy, matematyczny.
Mile widziane
- Znajomość Power BI, PowerPivot, SQL, systemów księgowych typu ERP, systemów do budżetowania typu TM1, Hyperion.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu;
- Premię roczną;
- Model pracy: hybrydowy 50/50;
- Darmowy dojazd do/z pracy: Warszawa-Pieńków-Warszawa lub Nowy Dwór Mazowiecki-Warszawa-Nowy Dwór Mazowiecki;
- Ubezpieczenie na życie współfinansowane przez pracodawcę;
- Bezpłatną opiekę medyczną ENEL-MED dla pracownika i bliskich (bogaty pakiet w tym rehabilitacja bez limitu);
- Program Poleceń Pracowniczych - bonus do 4 000 zł brutto;
- Ciekawa oferta szkoleń wewnętrznych, dofinansowanie do kursów i szkoleń;
- Dodatkowe świąteczne świadczenia pieniężne, paczki mikołajkowe dla dzieci;
- Imprezy firmowe (Festiwal Wartości, spotkania świąteczne);
- Pakiet Zdrowie na 5 (akcje edukacyjne i profilaktyki zdrowotnej, szczepienia, program mental health);
- Pracę w zespole ekspertów nastawionych na współpracę i dzielenie się wiedzą.