Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
- wykształcenie wyższe magisterskie (mile widziane ekonomiczne, matematyczno-statystyczne, informatyczne)
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego zdobytego na stanowisku związanym z analizą dużej ilości danych dla działów marketingu, market access lub medycznego
- dobra znajomość MS Excel oraz co najmniej podstawowa znajomość MS Access
- min. podstawowa znajomość Visual Basic (umiejętności pisania makr), znajomość problematyki baz danych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość metod, technik oraz narzędzi stosowanych w konsultingu i/lub doświadczenie w branży farmaceutycznej
- umiejętność analizowania i interpretowania danych oraz rozwiązywania problemów
- zainteresowanie problematyką ochrony zdrowia
- gotowość do szybkiego pogłębiania wiedzy o rynku farmaceutycznym
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- chęć oraz umiejętność pracy zespołowej
- samodzielność, staranność, dbałość o szczegóły
- ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
- pracę pełną wyzwań w międzynarodowej, renomowanej firmie, będącej liderem na rynku usług dla sektora farmaceutycznego
W związku z rozwojem Działu Konsultingu naszego Klienta, szukamy osoby na stanowisko Analityka, który będzie brał udział w ciekawych projektach doradczych dla klientów z branży farmaceutycznej i medycznej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroko pojętą analizę ilościową i jakościową na dużych zbiorach danych wraz z rekomendacjami dla klientów, uczestnictwo w rozwoju metodologii i kształtu nowych rozwiązań, współpracę z zespołem oraz klientem w zakresie jego potrzeb i poszukiwaniu najlepszych rozwiązań analitycznych, przygotowywanie ofert, raportów oraz prezentacji dla potrzeb klienta oraz aktywne rozwijanie i poszerzanie swojej wiedzy na temat metodologii doradczych oraz swojej znajomości rynku farmaceutycznego.