- Zarządzanie projektami rozliczeniowymi: analiza wymagań klientów wewnętrznych (Sprzedaż, CRM, Marketing) oraz klientów zewnętrznych (dealerzy, sprzedawcy, dostawcy VAS)
- Tworzenie wymagań dla IT
- Tworzenie dokumentacji analitycznej/technicznej oraz jej prowadzenie
- Współpraca z zewnętrznym dostawcą systemu prowizyjnego (przygotowywanie specyfikacji technicznych, koordynacja harmonogramu wdrażania zmian)
- Tworzenie we współpracy z właścicielami biznesowymi zasad prowizji dla sprzedawców, dostawców kontentu, sieci sprzedaży (B2C, B2B) usług premium
- Udział w przygotowaniu planu testów oraz weryfikacja scenariuszy testowych
- Czynny udział w kształtowaniu i ulepszaniu procesu współpracy / zbierania wymagań prowizyjnych z właścicielami biznesowymi
- Analiza danych źródłowych, wykorzystywanych w procesie rozliczeń
- Tworzenie modeli ETL, łączenie danych z różnych źródeł
- Tworzenie prezentacji, prezentowanie wyników analiz dla odbiorców na różnym poziomie znajomości procesów
- Masz wysoki poziom umiejętności analitycznych i numerycznych poparty umiejętnościami technicznymi;
- Znasz systemy business intelligence (QlikView, SAS viya, BusinessObjects, PowerBI)
- Bardzo dobrze znasz MS Excel (Power Query, Power Pivot)
- Masz podstawową znajomość zasad rachunkowych,
- Masz doświadczenie w analizie dużej ilości danych
- Umiesz tworzyć dashboardy, raporty cykliczne i ad-hoc
- Zrozumiesz obszary biznesowe jak i techniczne
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.