Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Analityk Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:
- Projektowanie i przygotowywanie szablonów raportów z dostępnych źródeł informacji (U7, BZR, OR)
- Wykonywanie wielowymiarowych raportów przychodowych i sprzedażowych, formułowanie wniosków i przygotowanie rekomendacji do analizowanych obszarów
- Uczestnictwo w procesie przygotowania danych tygodniowych, podsumowań miesięcznych, budżetu rocznego oraz przy zamykaniu miesiąca
- Bieżąca współpraca z Działami Sprzedaży (Kierownicy, Handlowcy) w zakresie definiowania potrzeb analitycznych, raportowych
- Przygotowywanie propozycji zmian i usprawnień wynikających z przeprowadzonych analiz
- Usprawnianie narzędzi do monitorowania i raportowania procesów biznesowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe , preferowane kierunki (rachunkowość, finanse, informatyka finansowa)
- Umiejętność zarządzania dużą ilością danych
- Biegłe posługiwanie się aplikacjami MS Excel i MS Access (lub inną bazą danych)
- 1-2 lata doświadczenia na podobnym samodzielnym stanowisku w środowisku analitycznym
- Umiejętność analitycznego myślenia, zamiłowanie do pracy z liczbami, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, odporność na stres, determinacja i zaangażowanie.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP i/lub Business Inteligence
- Znajomość języka zapytań SQL oraz znajomość VBA
- Znajomość procesów sprzedażowych i finansowych
- Znajomość języka angielskiego – poziom średni
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny pakiet socjalny.