Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Monitorowania Procesów Posprzedażowych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Twoje zadania: Cykliczne generowanie raportów i ich analiza zgodnie z ustalonym terminarzem; Bieżące raportowanie błędów w danych oraz monitorowanie statusu ich naprawiania; Monitorowanie wybranych wskaźników oraz procesów, w szczególności w zakresie wynikającym z obowiązujących...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;
  • Specjalista ds. Analiz Biznesowych (prognozowanie sprzedaży)

    TREFL   Gdynia, ul. Kontenerowa 25    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    kompletowanie i archiwizacja prognoz sprzedaży z obszarów handlowych; wprowadzanie danych do systemu; prowadzenie harmonogramu prognozowania produktów i towarów; tworzenie prognoz sprzedaży na bazie historycznych danych sprzedażowych i danych odsprzedaży z półki; wycena prognoz sprzedaży,...
  • Analityk procesów sprzedażowych

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiza na potrzeby Zarządu, Przygotowanie i analiza statystyk sprzedaży, Wsparcie działu handlowego w ustalaniu właściwych warunków współpracy, Kontrola przedziałów cenowych w poszczególnych grupach asortymentu, Przygotowanie i...
  • Specjalista ds. Rozwoju Biznesu i Analiz

    Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Analiza oraz optymalizacja efektywności; Tworzenie prezentacji biznesowych; Rozwinięta obsługa raportowania; Zarządzanie procesami biznesowymi; Utrzymywanie dobrych relacji z Franczyzobiorcami;
  • Product Governance Analyst

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How this opportunity is different The product governance team has undergone some exciting new changes which means that we are in the process of embedding the new framework and systems into our team. These processes will help Aon to cater for the varied range of products and services under our remit...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Franczyzy

    DOZ S.A.   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Analiza obszarów do rozwoju i poprawy efektywności; Prezentacje biznesowe; Zaawansowana obsługa raportowa obszarów przypisanych do Pracownika; Obsługa procesów biznesowych przypisanych do Pracownika; Dbanie o relacje z Franczyzobiorcami;
  • Procurement Finance Specialist

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Are you passionate about bridging Procurement and Finance? Do you want to ensure that procurement value creation is actualized within the business and that procurement knowledge is translated into financial information for Commercial units? If so, a role in Supply Chain Finance as a Procurement...
Zobacz więcej ofert pracy

Analityk Sprzedaży

AMBRA BRANDS
Warszawa
praca stacjonarna
1378 dni temu
Wzbogacamy życie i dostarczamy przyjemności

AMBRA BRANDS Sp. z o.o. wchodząca w skład grupy AMBRA S.A. jest wiodącym importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Kluczowe marki należące do Spółki to m.in. Dorato, Cin&Cin, Fresco, El Sol, Pliska, Piccolo czy Cydr Lubelski. Do AMBRA BRANDS Sp. z o.o. należą także marki dedykowane dystrybucji alkoholi premium dla klientów indywidualnych i restauracji: Centrum Wina oraz Distillers Limited.


"WZBOGACAMY ŻYCIE KONSUMENTÓW POPRZEZ TWORZENIE WARTOŚCIOWYCH PRODUKTÓW. WSPIERAMY KONSUMENTÓW W ZAMIŁOWANIU DO WINA"


Więcej informacji o firmie i produktach znajduje się na stronie www.ambra.com.pl


Analityk Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa

 

Zadania na stanowisku:
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów kosztowych - weryfikacja oraz ewidencja, tworzenie comiesięcznych rezerw
  • Monitorowanie wykorzystania budżetów trade i kontraktowych
  • Udział w procesach budżetowania
  • Wykonywanie wielowymiarowych raportów sprzedażowych, formułowanie wniosków i przygotowanie rekomendacji do analizowanych obszarów
  • Projektowanie i przygotowywanie raportów z dostępnych źródeł informacji, tworzenie dashboardów
  • Budowa narzędzi umożliwiających szybką analizę cen / budżetów
Szukamy osoby która:
  • Kształciła się w kierunkach ścisłych - preferowane wyższe studia ekonomiczne lub informatyczne
  • Cechuje się zdolnościami analitycznymi - potrafi wyciągać wnioski i znajduje adekwatne rozwiązania
  • Posiada doświadczenie w przygotowaniu profesjonalnych analiz, raportów, prezentacji sprzedażowych i finansowych
  • Ma silne kompetencje komunikacyjne i umiejętność pracy w różnych zespołach
  • Zna bardzo dobrze pakiet MS Office, w tym zaawansowana znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel – jako warunek konieczny !!!
  • Wyróżnia się zaangażowaniem i odpowiedzialnością za powierzone zadania
  • Jest samodzielna, lubi podejmować inicjatywę oraz jest nastawiona na realizację celów
  • Jest skrupulatna, dokładna, terminowa
Korzyści jakie oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe online)
  • Atrakcyjne rabaty pracownicze na produkty firmy
Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych (ADO) kandydatów do pracy ujawnionych w dokumentach rekrutacyjnych jest AMBRA S.A. ul. Puławska 336, 02-819 Warszawa, tel. 22 566 33 00, warszawa@ambra.com.pl Przestrzeganie zasad ochrony danych w AMBRA S.A. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych (IOD). Inspektor Ochrony Danych to osoba, z którą może się Pani/ Pan kontaktować mając pytania lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pana/Pani danych przez spółką Ambra S.A. Może to Pani/Pan uczynić na trzy sposoby:

1) mailowo: inspektorochronydanych@ambra.com.pl
2) telefonicznie: (22) 566 33 00
3) korespondencyjnie: Ambra S.A., ul. Puławska 336 02-819 Warszawa

Po zapoznaniu się z treścią powyższej klauzuli informacyjnej prosimy dodatkowo o umieszczenie w CV poniższych oświadczeń:

„Oświadczam, że zapoznałem/-łam się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej Administratora Danych Osobowych umieszczonej w treści ogłoszenia o pracę.”

„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO) przez spółkę AMBRA S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 336 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000041726, z kapitałem zakładowym w wysokości 25.206.644,00 PLN (w całości wpłaconym) (dalej jako „Spółka”) w celu prowadzenia przez Spółkę procesu rekrutacji”

Informujemy, że CV niezawierające dwóch powyższych Oświadczeń nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym i zostaną usunięte.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Monitorowania Procesów Posprzedażowych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Twoje zadania: Cykliczne generowanie raportów i ich analiza zgodnie z ustalonym terminarzem; Bieżące raportowanie błędów w danych oraz monitorowanie statusu ich naprawiania; Monitorowanie wybranych wskaźników oraz procesów, w szczególności w zakresie wynikającym z obowiązujących...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;
  • Specjalista ds. Analiz Biznesowych (prognozowanie sprzedaży)

    TREFL   Gdynia, ul. Kontenerowa 25    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    kompletowanie i archiwizacja prognoz sprzedaży z obszarów handlowych; wprowadzanie danych do systemu; prowadzenie harmonogramu prognozowania produktów i towarów; tworzenie prognoz sprzedaży na bazie historycznych danych sprzedażowych i danych odsprzedaży z półki; wycena prognoz sprzedaży,...
  • Analityk procesów sprzedażowych

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiza na potrzeby Zarządu, Przygotowanie i analiza statystyk sprzedaży, Wsparcie działu handlowego w ustalaniu właściwych warunków współpracy, Kontrola przedziałów cenowych w poszczególnych grupach asortymentu, Przygotowanie i...
  • Specjalista ds. Rozwoju Biznesu i Analiz

    Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Analiza oraz optymalizacja efektywności; Tworzenie prezentacji biznesowych; Rozwinięta obsługa raportowania; Zarządzanie procesami biznesowymi; Utrzymywanie dobrych relacji z Franczyzobiorcami;
  • Product Governance Analyst

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How this opportunity is different The product governance team has undergone some exciting new changes which means that we are in the process of embedding the new framework and systems into our team. These processes will help Aon to cater for the varied range of products and services under our remit...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Franczyzy

    DOZ S.A.   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Analiza obszarów do rozwoju i poprawy efektywności; Prezentacje biznesowe; Zaawansowana obsługa raportowa obszarów przypisanych do Pracownika; Obsługa procesów biznesowych przypisanych do Pracownika; Dbanie o relacje z Franczyzobiorcami;
  • Procurement Finance Specialist

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Are you passionate about bridging Procurement and Finance? Do you want to ensure that procurement value creation is actualized within the business and that procurement knowledge is translated into financial information for Commercial units? If so, a role in Supply Chain Finance as a Procurement...