Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Jest drugim w Polsce operatorem kablowym pod względem liczby abonentów i dostawcą usługi triple play. Oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz usługa telefonii stacjonarnej.
Aktualnie do naszego zespołu w centrali firmy, w Gdyni, poszukujemy kandydatów/kandydatki na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dostarczanie kompleksowych analiz w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
- generowanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne spółki, między innymi raportu dziennego sprzedaży, analizy realizacji budżetu i weryfikacji odchyleń
- opracowywanie źródeł pozyskania danych
- odpowiedzialność za kompletność, poprawność i terminowość danych
- testowanie nowych aplikacji CRM-owych oraz bazodanowych
- bardzo dobra znajomość Excel, Access, znajomość SQL, Visual Basic
- umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych, zbierania, magazynowania, przetwarzania i analizowania danych
- umiejętność wykorzystania możliwości systemów baz danych
- umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność i systematyczność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zadań opisanych powyżej
- znajomość branży telekomunikacyjnej oraz umiejętność prezentacji będą dodatkowym atutem
- interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w stabilnej organizacji
- ciekawą i miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.