Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka w Sklepie Internetowym

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu, zarządzanie asortymentem i zamówieniami towarowymi, przyjmowanie dostaw ( z magazynu centralnego i bezpośrednich), zarządzanie stokiem (korekty, przyjęcia, cesje, zwroty), zapewnienie...
  • Pracownik sklepu internetowego

    DOTCOM SP. Z O.O   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    kompletowanie zamówień; pakowanie zamówień; przygotowanie produktów do sprzedaży; drobne prace magazynowe; obsługa systemów kurierskich;
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Analityk Sprzedaży Internetowej

B2B Online sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3652 dni temu

Ogłoszenie numer: 547218, z dnia 2014-11-19

B2B Online sp. z o.o.

B2B Online wdraża systemy klasy B2B dla importerów, hurtowni, dystrybutorów i resellerów z wielu krajów.

Analityk Sprzedaży Internetowej

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: AN-C2

 

Opis stanowiska

  • Analityk sprzedaży internetowej odpowiada za realizację projektów analitycznych dla firm e-commerce, które posiadają duże bazy produktów (ponad 100 tysięcy).
  • Celem analiz jest przygotowywanie raportów o sugerowanych zmianach cen sprzedaży, trendów sprzedaży, analiza cen zakupu u dostawców, analiza kosztów marketingowych oraz analiza cen konkurencji, etc.
  • Na podstawie analiz wykonywane są raporty oraz ustawienia parametrów do wyceny produktów w bazie danych.o

Wymagania

  • Doskonałe predyspozycje analityczne.
  • Doświadczenie w pracy z dużą ilością danych.
  • Biegłe posługiwanie się arkuszami Excel.
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych.
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub informatyczne lub w trakcie studiów.
  •  Dodatkowym plusem jest znajomość podstaw SQL i dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • Atrakcyjna i nowatorska praca dla prestiżowych klientów.
  • Konkurencyjne warunki pracy.
  • Atrakcyjne warunki finansowe.
  • Praca w biurze w Warszawa - Żoliboż.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka w Sklepie Internetowym

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu, zarządzanie asortymentem i zamówieniami towarowymi, przyjmowanie dostaw ( z magazynu centralnego i bezpośrednich), zarządzanie stokiem (korekty, przyjęcia, cesje, zwroty), zapewnienie...
  • Pracownik sklepu internetowego

    DOTCOM SP. Z O.O   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    kompletowanie zamówień; pakowanie zamówień; przygotowanie produktów do sprzedaży; drobne prace magazynowe; obsługa systemów kurierskich;
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...