Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService S.A., spółka należąca do Grupy Kapitałowej PKO BP zajmująca się obsługą płatności kartowych poszukuje do centrali w Warszawie kandydatów na stanowisko:
Analityk Serwisowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: Serwis
Główne zadania na stanowisku:
- bieżące monitorowanie i analiza zgłoszeń technicznych wpływających do Spółki, badanie trendów oraz rekomendowanie działań zmierzających do ustalenia głównych powodów zgłaszanych problemów technicznych oraz minimalizowanie liczby zgłoszeń,
- budowanie bazy wiedzy dla sposobów usuwania i przeciwdziałania awariom w urządzeniach terminalowych,
- samodzielne przygotowywanie raportów i analiz technicznych w oparciu o zgłoszenia techniczne rejestrowane przez Spółkę i kierowane do Serwisantów, w odniesieniu do planów i danych historycznych,
- analiza wyników efektywności serwisu, sporządzanie rekomendacji i wniosków, a także wdrażanie rozwiązań w celu usprawnienia procesu obsługi klienta.
- wykształcenie minimum średnie lub w trakcie studiów wyższych, preferowane techniczne lub ekonomiczne,
- bardzo dobre umiejętności analityczne,
- doświadczenie w zakresie analizy danych i przygotowywania raportów,
- samodzielność w działaniu,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane:
- doświadczenie w zespole pomocy technicznej,
- znajomość jęz. angielskiego umożliwiająca swobodne posługiwanie się aplikacjami i systemami w tym języku,
- dobra znajomość zagadnień związanych z telekomunikacją.
- pracę w przyjaznym, profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole,
- możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia w zakresie rynku kart płatniczych oraz realizacji własnych ambicji zawodowych,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- opiekę medyczną.